هرازنو – بر اثر برخورد شديد دو دستگاه خودروي سواري پرايد با پژو 206 در محور “سرخرود – محمودآباد” راننده و سرنشين پرايد در دم جان باختند.

به گزارش هرازنو ، در پي کسب خبري در ساعت 2 و 30دقيقه بامداد امروز (دوشنبه هفتم دي ماه) از مرکز فوريت هاي پليسي 110شهرستان محمودآباد، مبني بر برخورد دو دستگاه خودروي سواري در منطقه “شيخ آباد”، ماموران انتظامي اين شهرستان سريعاً به محل حادثه اعزام شدند.

اين گزارش حاکي است، ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، دو دستگاه خودرو سواري پرايد و پژو 206 به شدت با يکديگر برخورد کردند، که در نتيجه راننده خودرو پرايد به نام “علي نوزاد” 26 ساله و سرنشين آن به نام “مسعود داور” 27 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

براساس اين گزارش، راننده و سرنشين خودرو پژو 206 نيز که به شدت مصدوم شده بودند با حضور گروه هاي امداد و نجات سريعاً به مرکز درماني منتقل شدند.

کارشناسان پليس راه علت تامه سانحه را انحراف به چپ و بي احتياطي راننده پرايد اعلام کردند.

برخورد پرايد با پژو 206

 

One thought on “برخورد پرايد با پژو 206 در محمودآباد 2 کشته و 2 زخمي برجاي گذاشت+عکس”
  1. لطفا از ترافیک ورودی تهران به آمل حد فاصل مرزن کلا تا دو راهی کمربندی آمل هزارسنگر و خیابان هراز که منجر به تصادف پنج دستگاه خودرو شد خبر بنویسید و بگویید مسولین خسارت بی اطلاعی و هوای بارانی و دید نداشتن در کمربندی هراز را پرداخت نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *