وب سایت «ابوذریون»:به نقل از  ناصر مقيم در وبلاك افشاكريهاي مجلس نهم امل نوشت :این کاندیدای نسبتا جوان انتخابات مجلس ۹۰ آمل در کارنامه عملکردش غیر از فعالیت کمی در صداو سیما و بخشداری …..چیز دیگری در کارنامه عملکردش دیده نمی شود .

این را برای مقدمه می گوییم :کاندیدای جریان انحرافی در رامسر که ارتباط نزدیکی با لیدر این جریان دارد، ضمن حضور در یک مرکز درمانی اقدام به توزیع پاکت های چک پول به مبلغ 500 هزار تومان میان پزشکان نموده است. اقدام این کاندیدا با اعتراض پزشکان حاضر در جلسه مواجه شد به گونه ای که وی مجبور به ترک محل می شود. این کاندیدا در هفته گذشته هم اقدام به دعوت 600 نفر برای صرف شام در یک رستوران لوکس کرده بود

……. هم به مانند  کاندیدای جریان انحرافی عمل می کند و با دادن پیامک در تمام مناسبت ها ، دادن میهمانی ها و همچنین حضور در مناسبت های مختلف  بعنوان مثال حضور در مسابقات ورزشی مثلا بوکس و … که حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان کمک مالی  کرد!

سند دیگر از وابستگی ر … به جریان انحرافی این است که در هیچ جا بر علیه جریان انحرافی سخن نگفت ! ( علی رغم سابقه حضور در صدا و سيما و کار رسانه‌ای، اما در مصاحبه ای با یک سایت آملی خيلی محافظه کار سخن گفت و حتی در برخی موارد نظير ديدگاهش در خصوص مشايی و جريان انحرافی سکوت کرد چرا که ر….. حکم …. را از دست اسفندیار رحیم مشایی گرفت)

 

25 thoughts on “ابوذریون : جریان انحرافی در آمل کاندیدا دارد”
  1. شیوه دشمن رشد و توسعه کشور و وفاق ملی نیست توهین و افترا و ابهام افکنی است چیزی که مثل خوره وحدت را می شکند ودشمن را به میدان می آورد و دوستان را متمزّق می سازد ظاهرا” قوه مقننه مقتدر داریم اگر ابهماتی است بر آنهاست که به میدان بیایند و انحرافات را افشا کنند وگر نه اصل بر برائت است وهیچکس حق ندارد به دیگران توهین کند وآبروی مسلمانی را ببرد مگر مدعی العموم را در خواب ببینیم و آنگهی برای انتخاب یک نماینده قدر بیایید شاخصهایی تعین کنیم همچنان آنکه یک نماینده چه میزان در ارائه طر حهای ملی دخالت داشته سخن او چه اندازه در مصوبات ملی اثر داشته به کدام طرح اقتصادی نظر داده که توانسته اشتغال را بیافزاید و تولید ملی GNPراافزایش داده نرخ تورم را به سطوح بین الملل رسانده واحد صنعتی را احیائ کرده محی سرمایه در گردشش شده وچه مقدار از هزینه های اجتماعی سر قت و دزدی و اعیاد کاسته و زندانه را تخلیه کرده و مشوق کاهش جمعیت به میانگین جهانی شده وهراران مسایل که نیاز به طرح و لوایح سنگین دارد ومهمتر آنکه چه اندازه توانسته از نخبگان شهر و کشورش برای اعتلای مملکتش بهره بگیرد شاخص نمایندگی کلان نگری را می طلبد اینکه نماینده ای صرفا” به خودش و اقاربش بیاندیشد این خلاف زندگی اجتماعی است این عیب بزرگ است که یک نماینده در روزنامه ا قتصاد چند روز گذشته متهم شود که صد میلیارد راوام را معلوم نیست در چه راهی هزینه کرده است آیااومی تواند نماینده انقلابی ملّت ایران و شهدای به خون خفته باشد شما چگونه فکر می کنید؟

  2. عزیزانی که از جریان انحرافی میگویند لطفا یکی برای من توضیح بده- خود جریان انحرافی حرکتی بود برای انحراف ذهن مردم چون آقای احمدی پاشو از گلیمش درازتر کرده بود و خوب هم عمل کرد- حالا شما که انقدر استادید که عامل جریان رو هم میشناسید چرا وقتتون رو اینجا هدر میدید برید کارشناس شبکه 5 شید- دوستان عزیزی که قصد تخریب حاجی پور رو دارید این حرکت رو باید هفته آخر میزدید از ترستون هول شدید- هم انقدر بگم که دیشب تو به روستایی که حوزه نور و محمودآباد هست،البته روستاییها خودشونو آملی میدونند بودم. 80% به حاجی پور تمایل داشتند. حاجی پور فراتر از آمله…

  3. دوستان سلام. به عنوان یه برادر کوچکتر به پیشنهاد من فکر کنید. *کاندیداها تفاوت چندانی با هم ندارند از طرفی بدون اشکال هم نیستند. از نظر مفاهیم مدیریتی و سوابق نمایندگان پیشین و شرایط اجتماعی و … آمل ، چون این افراد هم انسان هستند و کم و بیش دچار خطا می شوند، اگر چندین بار در یک شهر انتخاب شوند ،به دلیل لابی و روابطی که خودبه خود ایجاد می کنند میزان خطای آنها بالا می رود و هر فرد هم آستانه تاثیر گذاری محدود دارد به هر حال هر چه توان داشته طی دوره انجام داده و به دلایل مختلف که در اینجا فرصت بحث نیست بهتر است فرد جدید انتخاب شود و از بین افراد جدید آقای حاجی پور که پشتکار ایشان تحسین برانگیز است و محبوبیت ایشان هم در این دوره بیشتر شده و نیروی جوانی ،مردمی بودن و دیگر خصوصیات ایشان گزینه اول من برای انتخاب است، بیایید با رای قاطع ایشان را روانه بهارستان کنیم.

  4. سندی بر جریان انحرافی بودن حاجی پور همین اعتراف هست

  5. ای سند شناس- پس از این چیزا به این نتیجه رسیدید- ابوذر جون ذهنتون انحرافیه- یه فکری به حال فکرتون بکنید

  6. یوسفیان امیرکبیر آمل هست وخواهد بود ببینین چه کارهایی واسه آمل کرد که ما حتی تو خواب هم فکرشو نمیکردیم

  7. زبخشیدا اصلا نماینده ینی چی چه کار باید انجام بده آقای یوسفیان یه خنه تو الاایه تهران داره 40ملیارد تومان از کجا اورده یا شرکت کاله بدون چشم داشت از یوسفیان حمایت میکنه نمیخوام الکی یا احساسی حرف بزنم یوسفیان چون رشته اش وکالت قاضی بود بلده که چطوری حرف بزنه یا چه مدلی بگه تا به نفعش بشه یوسفیان گفته فریدونکنار جزو آمل بود الاا نیست محمود آباد چمستان آره رشته من شهر سازی تاریخ شهرها از هزاران سال قبل خوندم فریدونکنار جزو بابل بوده از این مدل حرفا زیاد زده ولی آقای حاجی پور خدایش خاکس و ساده هست چون تو دل قشر ضعیف جاممع بود ولی یوسفیان فقط با سرمایه دارا سر کار داره ولی حاجی پور از دل مردم دیگه خودتان میدانید یوسفیان وابسطه به قدرت و سرمایه یا حاجی پور گرمی?

  8. دکتر فرهاد رستمیان دلسوز کشور و مردم پسند

  9. دکتر فرهاد رستمیان مردی دلسوز ، پاک و دوستدار مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *