مصطفی حسین زاده گفت: فراخوان این همایش بیش از 10 روز است که به همه شهرهای مازندران ارسال شد تا دست اندرکاران حرفه ای انتشارات و مطبوعات بتوانند در آن شرکت نمایند .
این استاد دانشگاه بیان کرد :در  این همایش یک روزه  مدرسان برتر طراحی و چاپ انتشارات و مطبوعات کشور سخنرانی خواهند کرد .
وی افزود: چگونگی ارتباط متقابل ناشران استانی و ناشران بین‌المللی، سازماندهی اطلاعات بولتن‌ها، نشریات، مجلات و کتاب‌ها در دانشگاه‌ها ، انتشارات و مطبوعات- طراحی کتاب و مدیریت هنری و هویت‌سازی انتشارات، مطبوعات و یونیفرم‌های دانشگاهی از مهم‌ترین محورهای گفتگوی این دوره تخصصی هستند.
وی اضافه کرد: پخش و توزیع محصولات نشر در دیدگاه خرد و کلان، سفارش حرفه‌ای و خواسته‌های مدیریتی و سازمانی از دیگر بخش‌های این همایش است.
حسین زاده اظهار داشت: حدود 250نفر از معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها، مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و خصوصی، مدیران انتشارات و مطبوعات استان برای حضور در این همایش دعوت شده اند   .

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی افزود : برگزاری این همایش به همت مرکز توسعه ایده های نوین و چاپ بسته بندی (متا چاپ ) طراحان مشاور ( دپارتمان طراحی انتشارات و مطبوعات ) و حمایت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی ، دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد 5 مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل می باشد  .

نشانی اینترنتی همایش :.http://hamayeshechaponashr.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *