وب سایت «ابوذریون»:به نقل از  ناصر مقيم در وبلاك افشاكريهاي مجلس نهم امل نوشت :این کاندیدای نسبتا جوان انتخابات مجلس ۹۰ آمل در کارنامه عملکردش غیر از فعالیت کمی در صداو سیما و بخشداری …..چیز دیگری در کارنامه عملکردش دیده نمی شود .

این را برای مقدمه می گوییم :کاندیدای جریان انحرافی در رامسر که ارتباط نزدیکی با لیدر این جریان دارد، ضمن حضور در یک مرکز درمانی اقدام به توزیع پاکت های چک پول به مبلغ 500 هزار تومان میان پزشکان نموده است. اقدام این کاندیدا با اعتراض پزشکان حاضر در جلسه مواجه شد به گونه ای که وی مجبور به ترک محل می شود. این کاندیدا در هفته گذشته هم اقدام به دعوت 600 نفر برای صرف شام در یک رستوران لوکس کرده بود

……. هم به مانند  کاندیدای جریان انحرافی عمل می کند و با دادن پیامک در تمام مناسبت ها ، دادن میهمانی ها و همچنین حضور در مناسبت های مختلف  بعنوان مثال حضور در مسابقات ورزشی مثلا بوکس و … که حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان کمک مالی  کرد!

سند دیگر از وابستگی ر … به جریان انحرافی این است که در هیچ جا بر علیه جریان انحرافی سخن نگفت ! ( علی رغم سابقه حضور در صدا و سيما و کار رسانه‌ای، اما در مصاحبه ای با یک سایت آملی خيلی محافظه کار سخن گفت و حتی در برخی موارد نظير ديدگاهش در خصوص مشايی و جريان انحرافی سکوت کرد چرا که ر….. حکم …. را از دست اسفندیار رحیم مشایی گرفت)

 

25 thoughts on “ابوذریون : جریان انحرافی در آمل کاندیدا دارد”
  1. من فکر می کنم منظورشون فرهاد رستمیان باشه.

  2. البته فرهاد رستمیان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در رامسر.

  3. لعنت بر جریان انحرافی
    رای ما به کاندید جوان علی میرزایی

  4. 1-بالاي 50% از كانديداهاي مجلس از مديران دولتي هستند پس مي شود همه آنها را به جريان انحرافي نسبت داد تا فضاي انتخاباتي سالمي را كه پيش رو داريم امثال شماها به ورطه ديگري بكشانيد و از حضور مردم بكاهيد2- حضور در جبهه هاي دفاع مقدس در سنين نوجواني برگ زريني در كارنامه زندگي آقاي حاجي پور ميباشد3- فعاليت ايشان در سازمان صدا و سيما در امور ايثارگران وخدمت به خانواده هاي شهدا،جانبازان و آزادگان نشان از روحيه بالاي ايثار گري و خدمت به اين قشر ارزشي جامعه دارد 4- با داشتن كمترين سابقه در همان اوايل خدمتش در صدا وسيما به عنوان كارمند نمونه در جشنواره شهيد رجايي كشوري معرفي شد 5-عضو پيوسته بسيج نهادهايي كه در آنجا انجام وظيفه ميكرده است نشان از ولايتمداري و سرباز بي چون وچراي رهبري بودن ايشان دارد 6-ارتباط با اقشار مختلف مردم آمل در طول اين سالها و پيگيري مشكلات آنان از طريق مراجع ذيصلاح و به ثمر رساندن بعضي از آنها نيز ، از ساير كارهاي عام المنفعه ايشان است7-شهردار نمونه(ناحيه 3 منطقه 22 تهران) ، بخشدار رودهن ،مدير روابط عمومي اداره رفاه سازمان صدا و سيما،مشاور معاون برنامه ريزي استاندار تهران ، دكتراي مديريت برنامه ريزي از تاجيكستان ، مولف كتاب برنج محصولي با رنج ، مولف كتاب حقوق شهروندي و… اگر نشان از عملكرد ضعيفشان مي باشد پس بيانگر چيست؟ در آخر به اين نكته بسنده مي كنم كه خدا رو خوش نمي آيد براي خوشايند عده اي زرمداران و زور مداران شخصيت متواضع و مثال زدني آقاي حاجي پور را خدشه دار كنيد هر چند كه با هوشياري بالاي مردم ولايتمدار آمل در اين دوره از انتخابات سرنوشت اين شهر هزار سنگر به گونه ديگري رقم خواهد خورد و حكومت سرمايه داران به پايان مي رسد. به اميد آنروز

  5. راستش من قصدم این بود به حاجی پور رای بدم چون فکر می کنم یوسفیان طرفدار قدرت و ثروت بود حالا می فهمم این شایع حقیقت داشته طفردارهاش هم اعتقاد دارند که رضا حجی پور از مشایی خط میگیره

  6. به نظر من رضا حاجی پور با این کار شما رای بیشتری می آره چون خیلی ها در آمل طرفدار مشایی هستند

  7. حاجی پور در حد و اندازه آمل نیست
    یوسفیان شاید سرمایه داران رو خط بده ولی باید دید کارهاشو
    مثل حذف هزینه آب بهای کشاورزی که بیخود و بی جهت از کشاورزان بدبخت گرفته می شد

  8. أقاي أملي باغيرت كه دم از غيرت و أگاهي ميزني !!!!
    البته كه ايشان در حد امل نيست بلكه ارزشش بيشتر از اينهاست اما افتخاريست كه انشاالله با همكاري مردم اگاه و غيرتمند واقعي املي نصيب مردم امل خواهد شد ايشان حدود 30 سال است ك در امل حضور فعال داشته. چطور شما ك خود را املي خطاب ميدهيد اين فرد پركار (دكتر حاجی پور) را نميشناسيد !!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟
    حالا مثال حذف هزينه اب را ميزنيد ؟! براي يك املي كسر است….

  9. املي باغيرتمندتر!دمت گرم!!! ماپيروزيم….

  10. املي باغيرت كه دم از اگاهي و غيرت ميزني!!!!
    البته كه ايشان در حد امل نيست بلكه افتخاريست كه انشالله با همكاري مردم اگاه و غيرتمند املي نصيبشان خواهد شد….

  11. اقا يا خانم باغيرتمندتر!!!
    دمت گرم!ما پيروزيم…..

  12. من بایک ضرب المثل شروع می کنم . می گویند فلانی مثل کبک سر خودش رادربرف فرو کرده . این ضرب المثل برای ادمهای می باشد که دنبال افشاگری وروشنگری جامعه ای می خواهند بکنند که جهاد اقتصادی دارند .اقایون قانونمدار وقانونمند شماها برای مردم درحال جنگ اقتصادی چه ابزار وراهکاری دارید . مشکل از قانوناست ؟ یا مشکل ازقانونگذار ؟ اگر ازقانون است اصلاح اش کنید . اگر ازقانونگذار است اصلاح اش می کنیم بادادن رای درست وانتخاب درست . یا ضامن اهو رضا

  13. دقت در ارتباط آقای یوسفیان با محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور خود باینگر این نکته می باشد که چه کسی کاندیدای مورد حمایت جریان انحرافی می باشدوچقدر هم آقای یوسفیان یر علیه جریان انحرافی مصاحبه کرده؟؟؟؟؟

  14. حاجی پور آدم خوبی است اما با آقای تورنگ قابل مقایسه نیست عملکرد چهار ساله تورنگ را بررسی کنید برابری می کند با سه دوره کاظمی دینان
    ادارات شیلات و آب و فاضلاب روستایی گذرنامه و …
    در دوره آقای تورنگ بود
    ایشان در اولین سال حضور در مجلس شورای اسلامی بعنوان نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس انتخاب و با توجه به رشته تخصصی و تجربه چندین ساله بعنوان نماینده ای فعال و صاحبنظر در زمینه کشاورزی و اقتصادی طرحها و پیشنهادات سازنده ای را در زمینه کشاورزی مطرح نمودند که برخی از آنها مانند الزام دولت به خرید توافقی برنج برای اولین بار در مجلس بتصویب میرسید و فتح بابی برای حمایت از کشاورزان در سالهای بعد و برای دیگر اقلام کشاورزی شد.

    – سوال و تذکر به وزرای وقت راه و ترابری – مسکن وشهرسازی – بازرگانی –جهاد سازندگی- بهداشت و درمان – آموزش و پرورش و … راجع به مسائل و موضاعات کلان وملی و منطقه ای..

    – در حوزه اقدامات ملی برای حل زیر بنایی مشکلات کشاورزان از جمله کارها آقای تورنگ تشکیل وتاسیس انچمن برنج کشور و همچنین پیگیری جدی برای تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و خانه کشاورز را میتوان بر شمرد که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی نهایی گردید.

    – در راستای دفاع از حقوق مردم و دفاع از منافع ملی و منطقه ای همواره راسخ و ثابت قدم بوده اند بطوری که جلوگیری از غارت جنگلهای غرب هراز بوسعت چهل هزار هکتار توسط شرکت سرو چمان را میتوان از نمونه های ماندگار اقدامات مهندس تورنگ برشمرد.

    – پیگیری جدی و مستمر برای حل مشکل مخابراتی شهر آمل و روستاهای تابعه همشهریان عزیر بخاطر دارند که در آغاز نمایندگی ایشان قیمت یک خط تلفن در آمل در برخی از مناطق از مرز یک میلیون و دویست هزار تومان هم گذشته بود.

    – پیگیری مستمر و جدی برای اتمام خط لوله اصلی گاز از محمود آباد به آمل و شروع به اجرای شبکه داخل شهر

    – اتمام پروژه چندین ساله باند دوم جاده آمل به بابل و جاده امامزاده عبدالله

    – تصویب و شروع عملیات اجرایی دو مجتمع بزرگ آبرسانی غرب و شرق آمل بعنوان پروژه ملی که در آن سالها در نوع خود بدیع و بی نظیر بوده است.

    – الحاق طرح آبرسانی شهر آمل به طرح ملی شهرهای گروه الف پس ازینکه چند سال حذف شده بود .

    – تلاش جدی برای کسب موافقت دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت امناء موسس دانشگاه آیت آ..آملی که منجر به شروع فعالیت آن دانشگاه گردید .

    – کمک جدی و مستمر برای توسعه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در آمل

    – پیگیری مستمر برای حل مشکل بیمارستانی در آمل و اخذ موافقت احداث بیمارستان جدید در ابتدای جاده امامزاده عبدالله

    – تصویب طرح ملی مطالعه و اجرای سد بر روی رودخانه کبیر هراز در برنامه پنجساله سوم

    – تصویب طرح ملی توسعه راه استراتژیک و مهم هراز و ایجاد ردیف مستقل بودجه ای برای احداث تونل امامزاده هاشم و…

    – پیگیری جدی برای سرعت بخشیدن به توسعه واحدهای تولیدی شهرستان آمل و استان مازندران

    – پیگیری اعاده نمودن و الحاق چند روستا به آمل..

    – پیگیری مشکلات اقشار مختلف مردم اعم از مشکلات تولید کنددگان صنوف تشکلها اشتغال و…

    – اقدامات جدی بمنظور رفع محرومیت از چهره روستاها و تامین اعتبار برای عمران و آبادانی روستاها که بر که ذکر آنه از حوصله این گزارش خارج است.

    – پیگیری امورات مختلف و مشکلات متنوع مردم عزیز مانند اشتغال- تحصیل – درمان و..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *