رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از رفع کامل موانع پیش روی ساخت سالن بزرگ هشت هزار نفری این شهرستان در نشست مسئولان اداره کل با استاندار مازندران خبر داد.
هاشم جمشید پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشکلات زیر ساختی سالن هشت هزار نفری آمل که باشگاه فرهنگی ورزشی کاله مازندران تمایل به ساخت آن را دارد، در نشست مسئولان اداره های کل راه و ترابری، آب منطقه ای، ورزش و جوانان ، توزیع برق مازندران و فرماندار آمل با استاندار برطرف شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل افزود: در حال حاضر مجموعه شهرستان و مازندران منتظر حضور وزیر ورزش و جوانان برای آغاز عملیات اجرایی سالن هشت هزار نفری آمل که بزرگ ترین  مجموعه ورزشی مازندران هستند.

جمشید پناه ادامه داد: البته ما خواهان اجرایی شدن هر چه سریعتر این مجموعه ورزشی در شهرستان آمل هستیم اما مسئولان باشگاه کاله مازندران خواستار حضور وزیر ورزش و جوانان برای مراسم کلنگ زنی این طرح مهم ورزشی هستند.

وی اضافه کرد: باشگاه کاله آمادگی کامل خود را برای ساخت سالن ورزشی هشت هزار نفری آمل در حاشیه بند انحرافی هزار سنگراین شهرستان اعلام و تربیت بدنی از این اقدام باشگاه کاله حمایت و استقبال خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه متاسفانه تاکنون بخش دولتی نتوانسته سالن ورزشی با گنجایش بیش از دو هزار نفردراین شهرستان احداث کند، اضافه کرد: تنها سالن ورزشی و ایده ال شهرستان آمل که مسابقات مهم ورزشی در آن برگزارمی شود، سالن ورزشی پیامبر اعظم(س) آمل بوده که گنجایش حدود دو هزار نفر را دارد و این ظرفیت برای علاقمندان رشته های مختلف ورزشی به خصوص والیبال بسیار کم است.

جمشید پناه ادامه داد: متاسفانه سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل در میزبانی تیم والیبال کاله مازندران در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، توان بیش از دو هزارنفر را دارد و به این تعداد هم بلیط فروخته می شود.

وی از نصب کفپوش جدید و چوبی در سالن ورزشی پیامبراعظم(س) آمل با 400 میلیون ریال اعتبار برای میزبانی بهتر تیم کاله در مسابقات والیبال باشگاههای کشور خبر داد.

9 thoughts on “موانع پیش روی ساخت سالن ورزشی 8000 نفری آمل رفع شد”
  1. آقا لطفاً اینو بگوش مسئولان کاله برسونید و خودتون بعنوان یک رسانه پرطرفدار و اونو پیگیری کنید. شرکت کاله قصد داره سالن بسکتبالشو در بابل بسازه در حالی که کاله اصلی ترین طرفداراشو در آمل داره. بابلیها به اندازه کافی از اعتبارات دولتی مون به نفع خودشون بالا میکشند. دیگه استفاده از سرمایه های بومی آمل به نفع اونا خیلی سوز داره. مطمئن باشید هیچکس به اندازه بابلیها از آسیب دیدن و عقب موندگی آمل احساس رضایت نمیکنه دیگه برا چی باید همچین هزینه ای از طرف یک شرکت خصوصی امل در اونجا بشه. درست که پول ماله صاحابشه و هر جور دلش بخوا خرج میکنه اما بدونن که فقط آملیها هستند که از شنیدن نام کاله احساس غرور میکنند. بابلیها برعکس شهرهای دیگه با این کارا نمک شناس نمیشند اونا زمانی راضی میشن که کل سرمایه و شرکت بره اونجا و تبدیل بشه به کاله بابل!!! شما واقعا اینو میخواین؟؟؟ از مسئولان هراز نیوز تقاضای پیگیری این مسئله رو دارم.

  2. درود به شرف آمليت.من كاملا اينو باهات موافقم.حرفتو با طلا بايد نوشت

  3. اصلا ما از اینکه تیم بسکتبال کاله تو بابل بازی می کنه مخالفیم.کاله یعنی امل همه چی باید تو امل و برای امل باشه هم والیبالش و هم بسکتبالش.

  4. با سلام خدمت همه هم استانی ها و عزیزان. من از طرفدارن تیم کاله در بابل هستم. بخدا تمام بازی های کاله رو با تعصب دنبال می کنم و از برد کاله خوشحال و از باخت کاله ناراحت می شم. دوستان ما باید به پیشرفت استان خود توجه کنیم. بخدا قسم من دوست دارم آمل پیشرفته ترین شهر دنیا بشه. پیشرفت مازندران و مازندرانی، باعث افتخار همه هست.

  5. سلام فقط کااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله امل
    کاله فداییییییییییییییییییییییییییی دارییییییییییییییییییییییییی
    ^3 ^3

  6. تا کی میخواین دنبال بحث امل و بابل باشید بابا این حرفا نهایت بی فرهنگیه همه ایران با هم اتحاد دارن مثل ترک ها کردها و… اما مازندرانی ها همه باهم مشکل دارن اونم بخاطر طرز فکر بچگانه بعضی از همین دوستانه

  7. درضمن ما هیچ احتیاجی به تیم یا استادیوم شما نداریم ندید بدیدا امل نصف بابل هم نمیشه برید خدارو شکر کنید سلیمانی رو دارید

  8. فقت کاله رو عشق هست تمام دنیا یه طرف غلامعلی سلیمانی هم یه طرف

  9. هم بسکتبال هم والیبال..کــــــاله «آمـــــــــــــــــــــــل»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *