جشن تجلیل از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در حالی برگزار شد که دراین مراسم آتش سوزی در یک واحدمسکونی این جشن را تحت تاثیر قرار داد و آتش نشانان به منظور اطفای حریق برای ساعاتی مراسم خود را ترک کردند.
به گزارش هراز به نقل از مهر، در این جشن که سه شنبه شب با حضور ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل و خانواده های آنان در یک مجموعه بزرگ پذیرایی برگزار شد، آتش سوزی یک واحد  مسکونی در کوچه فیاض بخش در بلوار طالب آملی و انتشاراین خبر در این جشن، مسئول عملیات و تعدادی ازماموران این سازمان را برای مدیریت اطفای حریق برای ساعاتی به محل حادثه اعزام کرد. 

حضور مسئول عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل پس از حدود دو ساعت از خاموش شدن کامل و موفقیت آمیز آتش سوزی در جشن آتش نشانان، تشویق کاملی از سوی خانواده های آتش نشانان و مسئولان شهرستانی شرکت کننده در این جشن را به همراه داشت.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در خصوص آتش سوزی شامگاه سه شنبه این شهر گفت: این آتش سوزی در یک واحد مسکونی در کوچه ففیاض بخش  در بلوار طالب آملی اتفاق افتاد و به علت گستردگی آتش سوزی سه تیم عملیاتی برای خاموش کردن آتش به محل حادثه اعزام شدند.

شیرزاد محمدزاده، علت آتش سوزی را فرسودگی سیم کشی برق خانگی اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این  حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارت زیادی به این واحد مسکونی به بار آمده است.

در جشن تجلیل از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از14 نفر از ماموران این سازمان و تعدادی از کارکنان نمونه این سازمان تجلیل شد.

شهر حدود 250 هزار نفری آمل، دارای پنج ایستگاه و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *