فارس: مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: اعطای تسهیلات سهمیه‌ای خرید مسکن جانبازان به‌ زودی آغاز می‌شود.

، سیدضیا ایمانی صبح امروز در همایش تجلیل از جانبازان کشور در بانک رفاه بابلسر اظهار داشت: با برنامه‌های پیش‌بینی شده در آینده نزدیک صددرصد هزینه‌های درمانی جانبازان از طریق بانک رفاه پرداخت می‌شود.
وی درباره استخدام فرزندان شاهد خاطرنشان کرد: تمام فرزندان شهدا که تاکنون شرکتی بوده و همچنین ایثارگرانی که در بانک رفاه به عنوان بردار دو شهید مشغول فعالیت بودند به قرارداد بانک در می‌آیند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران بیان داشت: همچنین تمام افراد ایثارگری که به نوعی با این گروه وابستگی دارند در آینده نزدیک به عنوان نیروی قراردادی در بانک رفاه استخدام می‌شوند.
این مسئول با اشاره به اینکه جانبازان سند افتخار این کشور هستند، تصریح کرد: جانبازان نه تنها سند افتخار نظام بلکه از مصادیق بارز معجزه قرن بوده که به ندای امام و مقتدا خویش لبیک گفته و در این راه عزیز با اهدای بخشی از بدن خود دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهدافشان ناکام کردند.
ایمانی بیان داشت: اگر امروز نام بلند آوازه انقلاب اسلامی بر تارک جهان می‌درخشد و بسیاری از کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی برای دستیابی به انقلاب مردمی تلاش می‌کنند مرهون خدمات و زحمات شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی اذعان داشت: بانک رفاه به پاسداشت خدمات جانبازان و ایثارگران مهم‌ترین محور برنامه‌های خود را برای فراهم کردن امکانات رفاهی این افراد مصروف کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *