هراز نیوز :مراسم صبحگاه مشترک با حضور فرماندار ، بخشدار لاریجان ، شهرداران رینه و گزنک ، مسئولین ادارات شهرستان آمل ولاریجان ، نیروهای نظامی و انتظامی و دانش آموزان در محوطه دبیرستان شبانه روزی علامه حسن زاده آملی برگزار شد. در این مراسم پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران محمدرضا نصیری بخشدار لاریجان با بیان عرض خیر مقدم گویی به مهمانان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت امنیت و آسایشی را که داریم مرهون تلاش و مجاهدت های عزیزانی است که با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل مردانه جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که بخش لاریجان آمل هم با دادن شهدای عزیزی نقش بسزایی در این حماسه آفرینی داشته است.
وی افزود بخش لاریجان از محروم ترین بخش های شهرستان آمل می باشد که با تلاش شبانه روزی همه مسئولین گام های خوبی در جهت زدودن محرومیت در این بخش برداشته شده است.
وی با اشاره به وجود جاذبه های دیدنی و گردشگری دراین منطقه گفت وجود آبشارها،آب معدنی آبگرم که در درمان انواع بیماری مثمرثمر می باشد وقله رفیع وبلند دماوند که سالیانه شاهد حضور مسافران زیادی دراین منطقه هستیم می طلبد مسئولین استانی توجه ویژه ای را به این منطقه داشته باشند. یدالله اکبرزاده فرماندار شهرستان آمل با قدردانی از زحمات همه مسئولین که برای محرومیت زدائی دراین بخش زحمت می کشند گفت این منطقه خواستگاه بزرگان و علمایی است که در جهت احیای اسلام ناب محمدی(ص) نقش اساسی داشته ودارند ودر راس دو قوه کشور فرزندان این منطقه هستند.
وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی گفت عاملی که باعث موفقیت وعزت واقتدار در شکل گیری دوران طلائی 8 سال دفاع مقدس، نقش اساسی داشته است یکی از آنها اطاعت پذیری از امام و ولایت فقیه بود  وجوانانی که امام را از نزدیک زیارت نکردند و پیام اورا شنیدند وبه نبرد با دشمنان به جبهه رفتند. وی با اشاره به سنگ اندازی بنی صدر وعوامل خود فروخته داخلی در اوایل جنگ که موجب گردید دشمن کیلومترها خاک ما را اشغال کند افزود عوامل داخلی ودر راس آن بنی صدر خائن قصد داشتند تا کشوررا تقدیم صدام بکنند ولی با حضور وآگاهی مردم باعث گردید که نقشه آنها نقش بر آب شود وبنی صدر عدم صلاحیت شود وشبانه به خارج از کشور فرارکند. فرماندارآمل گفت امروز از افتخارات نظام و به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم در همه عرصه ها باعث شد که جزو بهترین های دنیا باشیم. وی افزود امروز وظیفه داریم با بصیرت و دشمن شناسی و اطاعت پذیری از جایگاه ولایت مسیر انقلاب را طی کنیم و جایگاهی داریم که دشمنان غبطه آن را می خورند . سپس با حضور فرماندار و بخشدار پل بزرگ روستای شاهاندشت با هزینه ای بالغ بر 170 میلیون تومان توسط  یکی از مادران شهید منطقه به بهره برداری رسید.
سپس با حضور در گلزار شهدای منطقه نیاک و دیدار با خانواده شهید سید محمدرضا صادقی  دهیاری روستای نیاک در دو طبقه و با هزینه ای بالغ بر 230 میلیون ریال به بهره برداری رسید .
فرماندار آمل سپس در جوار مرقد سید حسن ولی نیاک با  اهالی نیاک  به گفتگو نشست که در این دیدار گفت منطقه ییلاقی نیاک قطعه مبارکی است که با وجود آرامگاه سید حسن ولی ، درویش سهراب و مزار شهدای گرانقدر ویژگی خاصی به این منطقه بخشیده است که باید با وضو وارد شویم.
وی گفت گذر زمان نباید سبب آن شود که یاد و خاطره شهدا و ارزش های دفاع مقدس را به فراموشی بسپاریم . یدالله اکبرزاده با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم در محرومیت زدایی منطقه گفت در سال 90 از اعتبارات تملک دارایی استان 61 پروژه تعریف شده از قبیل ساخت ساختمان اداری، پایگاههای مقاومت ، فضای ورزشی ، ساماندهی گلزار شهدا ، تامین آب زراعی ، زیرساختار صنعت و معدن ، راه روستایی ، کشاورزی و منابع طبیعی با اعتباری  بالغ بر 23 میلیارد و 555 میلیون ریال به تصویب رسیده است. وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت راه روستایی گفت تا پایان سال 90 کلیه راه روستایی شهرستان آسفالت خواهد شد.فرماندارآمل در خصوص تقاضای اهالی در خصوص احداث کتابخانه ،آسفالت راه روستائی ونیازهای دیگر روستا دستورات لازم را صادر فرمودند.
One thought on “فرماندار آمل: بخش لاریجان مستعد ترین بخش استان مازندران است”
  1. مستعد ترین یعنی چی برادر من؟؟؟ رو چه حسابی؟ رو چه معیاری؟ آخه قربونت برم چرا همینجور شکمی هر چی از دهنتون میاد میگید؟! حالا تو از بد حادثه این مردم شدی فرماندار این شهر، اما دلیل نمیشه هر چی از دهنت در میاد بگی فدات شم! یه کم بفکر آبروی ما باش. نمیگن آملیها آدمای خود متوهمی هستند؟ نمیگن چرا مردم آمل هرچی بهشون میگن باورشون میشه لبخند زنان کیف میکنند؟ نمیگن ….؟ آخه آدم چی بگه به شماها! اینارو به فرماندار نمیگما! به تو مسئول هراز نیوز که 100 برابر بدتر از اونی دارم میگم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *