هراز نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از بازآفرینی عملیات بیت المقدس در مازندران خبر داد.
احمد الماسپور ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس در مازندران اظهار داشت: برای بررسی و واکاوی بیشتر عملیات دفاع مقدس در حال شناسایی رزمندگانی هستیم که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند.
وی تصریح کرد: تاکنون حدود 100 پژوهشگر در سطح استان‌های کشور بکارگیری شدند و حدود 409 کتاب مربوط به خاطرات آزاد سازی خرمشهر تدوین شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تهیه 90 مقاله اینترنتی درباره آزادسازی دفاع مقدس بیان داشت: حدود 170 کتاب شناسنامه‌دار نیز تهیه شد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مازندران از برگزاری رزمایش آزادسازی خرمشهر در سه نقطه مازندران خبر داد و بیان داشت: بازآفرینی عملیات آزادسازی خرمشهر در پارک موزه دفاع مقدس مازندران در دستور کار است.
الماسپور با اعلام اینکه این عملیات در پارک موزه دفاع مقدس در مازندران با هدف معرفی پارک موزه دفاع مقدس انجام میشود، بیان داشت: این عملیات با استفاده از گردان‌های امام حسین(ع) مازندران انجام می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به برپایی نمایشگاه در پارک موزه دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن تصریح کرد: 32 غرفه در نمایشگاه پیش‌بینی شد که 22 غرفه عمومی و10 غرفه در حوزه جنگ نرم است.
وی با بیان اینکه حدود 30 برنامه در طی هفته دفاع مقدس به سپاه کربلا مازندران توسط مسئولان اعلام شد، بیان داشت: برخی از برنامه‌های عمومی توسط مسئولان شهرها به ما ابلاغ نشد.
الماسی در ادامه با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس یادآور شد: برنامه‌های هماهنگی برای برگزاری رژه نیروهای مسلح در استان توسط سپاه و در دو نقطه غرب و شرق استان برگزار می‌شود.
وی در پایان دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مازندران را اعزام پزشک به مناطق محروم و دیدار از خانواده‌های جانباز و شهید عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای میاندرود و یادوآره شهدای اصناف نیز دیگر برنامه‌های است که در هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود.

منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *