هرازنیوز- امام جمعه آمل نسبت به رخنه و نفوذ گروه هاي انحرافي در كشور در آستانه انتخابات و نيز در ميان ساير ملت هاي مسلمان منطقه هشدار داد و خواستار افزايش هوشياري و آگاهي عمومي نسبت به اين جريان ها شد.
حجت الاسلام ‘ محمدعلي رحماني ‘ در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته آمل افزود : گروه هاي انحرافي وابسته به وهابيون در كشور الجزاير در جديدترين اظهار نظر جنون آميز خود در باره دين اسلام ، شب قدر را به بيست و نهم رمضان نسبت دادند كه نشانگر گمراهي آنان است.
وي گفت : همه مردم و بويژه مسوولان بايد بيش ازگذشته متوجه گروه هاي انحرافي و برنامه هاي شوم آنان در آستانه انتخابات پيش رو باشند و برخورد جدي با آنان را در دستور كار خود قرار دهند.
او با اشاره به اينكه گروه انحرافي بخصوص وهابيون مقدسات دين مبين اسلام را نشانه گرفته اند، افزود : اين گروه ها اقدام غير اخلاقي و توهين آميزي را نسبت به اسلام در پيش گرفته اند و از اين طريق خشم مسلمانان را برانگيختند.
امام جمعه آمل با تاكيد بر اينكه اين گروه هاي انحرافي و افراطي نمي توانند با چاپ كردن و آتش زدن قرآن و يا بازي كردن با مقدسات اسلام ، مسلمانان را از مسير اصلي خود بازدارند، گفت : تنها راه مقابله با اين شيطان صفتان حفظ هوشياري و آگاهي نسبت به ترفندهاي آنان است.
وي تصريح كرد: اكنون به فضل الهي اسلام در منطقه خاورميانه بدرستي خودش را نشان داد و موج بيداري اسلامي در منطقه خواب خوش استكبار و ديكتاتورهاي نگون بخت را پريشان كرد.
رحماني گفت : ملت هاي آزاده جهان بويژه مسلمانان دربند رژيم هاي ديكتاتوري اكنون با الگوگيري از انقلاب اسلامي هوشيار و بيدار شدند و اين بيداري نشانه پيشروي اسلام در كل دنيا با لطف خداوندي است.
وي به حادثه 11سپتامبر اشاره كرد و افزود : آمريكا با سوء استفاده اين اقدام ساختگي را به مسلمانان نسبت داد و با لشكركشي به افغانستان و عراق ، مردم بيگناه را به خاك وخون كشيد.
او تاكيد كرد: دوره باج گيري و بهانه گيري هاي استكبار و زورگويان جهان به پايان رسيده و همه مردم به ماهيت كثيف زورگويان پي بردند.
امام جمعه آمل به مستكبران جهان توصيه كرد: دست از زورگويي هاي خود برداريد و در خدمت مردم كشورتان باشيد و با تحميل هزينه به مردم به كشورهاي ديگر لشكركشي نكنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *