80 دانش آموز آملی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

به گزارش هراز نیوز : سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه آمل امروز شنبه 7 بهمن 1402 در حاشیه اعزام  80 دانش آموز ( برادر ) به اردوی مناطق عملیاتی جنوب کشور ( راهیان نور ) گفت : در مرحله اول که در آبان ماه سال جاری صورت گرفته است حدود 80 دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب اعزام شده اند و این دومین کاروانی است که  با 80 دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین خواستار بهره مندی و توجه جدی دانش آموزان از برکات و معنویات این سفر روحانی و معنوی شده است و تاکید کرد : شما دانش آموزان عزیز که به مناطق جنوب کشور اعزام می شوید سعی بکنید از حاشیه های سفر نظیر سرگرم شدن با تلفن همراه و … خودداری بکنید و تا می توانید از حال و هوای این سفر بصیرتی بهره های وافی و کافی را ببرید و این فرصت استثایی ( سفر به مناطق جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور )  را قدر بدانید.

همچنین ، کاروان دانش آموزی اعزامی ( راهیان نور) شهرستان آمل سفر 5 روزه ای را در پیش خواهد داشت که بازدید از امکنه های مختلف فرهنگی و نظامی ، زیارت مسجد مقدس جمکران و … از برنامه های جانبی این سفر می باشد.

گفتنی است : اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور با همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل انجام شده است.

گفتنی است : عوامل اجرایی نظیر مدیر گروه و راوی سفر نیز کاروان اعزامی به مناطق جنوب کشور را همراهی می کنند .

گزارش و عکس : حسن جوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *