رییس شورای اسلامی شهر آمل : سوگند یاد کرده ایم که در انجام وظیفه کوتاهی نکنیم

به گزارش هراز نیوز : احمد محمدی رییس شورای اسلامی شهر آمل  در جلسه رسمی ( فوق العاده ) با موضوع طرح سؤال از شهردار که با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر و مهندس داوودی شهردار آمل در صحن علنی شورای برگزار شده بود با تبریک حلول ماه مبارک رجب و نیز تسلیت سالروز شهادت حضرت امام هادی ( ع ) طی سخنان کوتاهی گفت : رسانه ها بازوی مدیریت شهر هستند و از مدیران پایگاه های خبری  و رسانه ها و خبرنگاران که همیشه با ما همراه و همدل بوده اند صمیمانه تشکر می کنم و بر اساس ماده 38 شورا آقای محسن صلواتی از اعضاء این شورا سؤالاتی را مطرح نموده که طبق قانون شهردار محترم می بایست ظرف مدت 10 روز در جلسه رسمی شورا حضور پیدا بکند و به سؤالات مطروحه پاسخ بدهد.

رییس شورای اسلامی شهر آمل در ادامه سخنانش افزود : بحث مدیریت شهری در این دوره از فعالیتهای شورای اسلامی شهر آمل بر مبنای تعامل بوده و هست و شهروندان موکلمان هستند و سوگند یاد کرده ایم که از وظایفمان هیچ کوتاهی نکنیم و خدمت به شهروندان عزیز خط قرمز ما هست و بس .

در ادامه این جلسه آقای محمدپور از دیگر اعضاء شورای اسلامی شهر آمل طی سخنانی گفت: آقای محسن صلواتی 15 مورد سؤال از شهردار محترم دارند که آقای مهندس داوودی باید پاسخگو باشند و اولین سؤال این است که حدود 1200 فقره چک در صندوق شهرداری موجود است در تعیین تکلیف آن چه اقدامی از جانب شهرداری صورت گرفته است؟

مهندس داوودی در ابتدای سخنان خود با تشکر از شورای اسلامی شهر آمل در راستای تعامل خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر در ارائه خدمت به شهروندان عزیز گفت : حدود 25 درصد از این چکها مربوط به این دوره می باشد و ما بقی آن مربوط به دوره های قبل از مدیریت اینجانب بوده و شهرداری در تعیین تکلیف چکهای موجود به طور جدی پیگیر می باشد و تا پایان سال تعیین و تکلیف آن مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه اتفاقا” یکی از این چکهای موجود در شهرداری مربوط به یک مادر بزرگوار شهید بوده که به رحمت خدا رفته است و ما پیگیر وصول آن شده ایم و مابقی چکهای موجود هم یکی پس از دیگری در حال اقدام از طریق مراجع قضایی می باشد و قرار بر این شده است تا بعضی از چکها در شعبات دادگستری و بعضی از آنها در شورای حل اختلاف رسیدگی و تعیین تکلیف بشود.

در ادامه ، محسن صلواتی از طراحان سؤال از شهردار از پاسخ شهردار قانع نشده و اظهار داشته است که از این تعداد چک ، فقط دو فقره وصول شده است و چگونه بین این همه چکها فقط چک یک مادر شهید برای اقدام قانونی به دادگاه می رود و آن هم به مبلغ پایین , یعنی چکهای مهمتر و مبالغ بالاتری نبود که پیگیری می کردید ؟

همچنین ، محمدی رییس شورای اسلامی شهر آمل هم در توضیحات شهردار آمل مربوط به سؤال اول واکنش نشان داده و خواستار توضیح بیشتر توسط مهندس داوودی در این خصوص شده است.

لازم به یاد آوری است ، سؤالات کتبی محسن صلواتی از شهردار آمل پس از دیگری توسط محمد پور از اعضاء شورای اسلامی شهر آمل در حال قرائت بوده که خبرنگار هراز نیوز حاضر از این جلسه ،خارج شده است.

گفتنی است ، مکاری از دیگر اعضاء شورای اسلامی شهر آمل نیز با بیان اینکه تعداد سؤالات زیاد است و شهردار محترم نیز باید به آن پاسخ بدهند از دیگر اعضاء شورا درخواست کرد تا از حاشیه ها بپرهیزند و به اصل موضوع بپردازند.

گزارش و عکس : حسن جوان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *