اعلام آمادگی دادستان آمل برای دریافت اطلاعات مستند در زمینه فساد اداری و اقتصادی
بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و احترام خدمت مردم عزیز، صبور و شهیدپرور هزارسنگر آمل

✳️به استحضار می رساند در راستای دستورات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و ریاست کل محترم دادگستری استان مازندران در برخورد بی اغماض با مفسدان اقتصادی ، دادستانی شهرستان آمل، آمادگی دریافت اخبار و اطلاعات مستند در زمینه فساد اداری و اقتصادی در هر اداره و نهاد یا سازمان را بدون در نظر گرفتن پست و جایگاه افراد دارد و با مفسدان اقتصادی برخورد جدی خواهیم کرد.

🔴گفتنی است این موضوع نافی زحمات و خدمات مسئولین و کارکنانی که در کمال صداقت و سلامت در حال خدمت رسانی به مردم هستند، نخواهد بود بلکه برای حفظ شان جایگاه‌های سازمانی و سلامت اداری ، این موضوعات توسط ضابطان ما پیگیری خواهد شد.

🔸همچنین جهت شناسایی و برخورد با سارقان حرفه‌ای و باندی و نیز عاملان توزیع مواد مخدر و هرگونه مسائل ضداخلاقی و دینی ، موارد نقض حقوق عامه و تعرض به بیت المال ، می‌توانید به صورت همه روزه ، گزارش خود را برای ما ارسال کنید تا بطور جدی پیگیری کنیم.

✴️لازم به ذکر است از ابتدای سال تا به حال با همکاری ماموران انتظامی ، تعداد زیادی از متهمان به سرقت ، دستگیر و روانه زندان شدند که پرونده های آنها در حال رسیدگی است.

‼️در پایان باید گفت حفظ هویت گزارش دهندگان برای ما نیز مهم است لذا در صورت تمایل ، یقیناً محفوظ خواهد بود.

سرباز کوچک انقلاب و رهبری ، محمد طالبی چاری ، دادستان شهرستان آمل

One thought on “اعلام آمادگی دادستان آمل برای دریافت اطلاعات مستند در زمینه فساد اداری و اقتصادی”
  1. چی شد یه دادستان خوب پیدا شده تو امل اتفاقا خوب اومدی ما پاک ترین و معرف ترین و حلال خور ترین فرد و جریان اصلی انقلابی امل هستیم که از فساد گسترده این سالها تو امل گله کردیم .از کلاه برداران و مفاسد اقتصادی که با حقه بازی سر شورای نگهبان کلاه گذاشتن و وارد فعالیت اجتماعی شدن و همینطور ساخت وسازهای بی رویه تو زمینهای کشاورزی به دولت اطلاع رسانی کردیم تو فضای مجازی .چون نماینده دولت تو انتخابات بودیم تو امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *