تجلیل از چهره های ماندگار پزشکی آم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال نخستین همایش بزرگ پزشکان آمل به همت بیمارستان فوق تخصصی شمال در تالار اریکه این شهرستان برگزار شد.

دکتر کربلایی زاده رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل در این مراسم گفت

در گذشته کشورمان با حضور پزشک خارجی و کمبود نیروی پزشکی روبرو بوده، اما امروز جز پیشرفته ترین کشورها در علوم پزشکی هستیم که این‌ حاصل پشتکارهای طبابت پیشکسوتان و بزرگان پزشکی بوده است که دغدغه‌ مند بودند و بر تلاش خود استوار ماندند.

رئیس بیمارستان شمال ادامه داد: آخرین و مدرن ترین تجهیزات پزشکی را ما دارا هستیم و همچنین سرمایه‌های انسانی متبحر و کوشا جهت خدمات سلامت باعث ارتقای این بیمارستان شده است.

دکتر منوچهر مجد رئیس سابق نظام پزشکی آمل و از چهره های ماندگار این حوزه در ادامه این همایش گفت: بیمارستان شمال جزو چهار بیمارستان مورد تایید وزارت بهداشت کشور است، که بلحاظ گردشگری و سلامت شناخته شده است .

مهندس اردشیر؛قائم مقام مدیر عامل گروه در این همایش به عدالت دردرمان اشاره کرد و گفت: عدالت در درمان به معنی دسترسی یکسان افراد جامعه به خدمات درمانی بوده و باید مراقب حقوق مردم باشیم

مهندس صابری مدیرعامل عامل گروه پزشکی هم در این مراسم تصریح کرد: هدف ما این است که مردم بخاطر درمان مجبور نشوند به شهر های دیگر بروند و مشکلات مسافت و حمل و نقل کم شود و این مقصد انقدر مهم است که همه به سمت آن حرکت میکنیم و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با حضور مسولین استانی و شهرستانی برگزار شد از جناب آقایان دکتر غفاری، دکتر مجد، دکتر حیدزاده، دکتر حمزه رضایی، دکتر خطیبی، دکتر قلی زاده، دکتر هاشمی، دکتر بحری، دکتر اخوان، دکتر کیانی ، دکتر نجفی، استاد مقیمی و سرکار خانم دکتر گودرزی تجلیل بعمل آمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *