آمادگی گروه کارخانجات فولادین ذوب آمل(فــذا) برای ارتقاء صنعت کشاورزی

در ادامه مسیر گروه کارخانجات فــذا در تحول و خودکفایی صنعت کشور، این شرکت بعد از راه اندازی بزرگترین خط تولید قطعات خودروهای سنگین کشورو تکمیل نمودن چرخه تولید قطعات خودروهای سبک و سنگین در سطح کشور، با پیشنهاد جناب دکتر عنایتی مدیر کل جهاد کشاورزی استان مازندران با امکانات و توانمندیهای موجود خود قصد ورود جدی به عرصه صنعت کشاورزی و ارتقاء آن را دارد.

پیرو بازدید مهندس عنایتی مدیر سازمان جهادکشاورزی مازندران از شرکتهای زیر مجموعه گروه فــذا، ایشان ضمن مشاهده تجهیزات و ماشین آلات بروز دنیا در این شرکت ضمن تشکر از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این گروه، اظهار داشتند: شرکت های فراصنعت آمل وفولادین ذوب آمل از کارخانجات بسیار مهم در استان مازندران و کشور هستند و همه مسئولین در سطح استان و کشور بایستی از چنین واحدهای تولیدی که دراین شرایط بد اقتصادی ایجاد اشتغال پایدار نموده حمایت همه جانبه نمایند.

وی با اشاره به توانمندی این گروه درساخت تجهیزات و مونتاژ ماشین الات درحوزه کشاورزی عنوان داشت : شرکت فراصنعت آمل می تواند با ورود در صنعت کشاورزی، تحولی عظیم و موثری در این حوزه ایجاد نماید.

همچنین مهندس عنایتی اظهار داشتند : در راستای حمایت و بهره مندی از توانمندیها و امکانات این شرکت درصنعت کشاورزی، با مدیران ارشد وزارت کشاورزی رایزنی نموده و بزودی تفاهم نامه همکاری برای توسعه این صنعت در استان مازندران، با گروه فــذا منعقد خواهد شد.

عنایتی خاطرنشان کرد : استان مازندران پیشرو در تولید محصولات کشاورزی است که درهمین راستا نیازمند ماشین آلات فراوان می باشیم وامیدواریم که بتوانیم با تولید محصولات مد نظردراین شرکت، علاوه بر جلوگیری از واردات این نوع محصولغ زمینه صادرات را هم فراهم نماییم.

مهندس اردشیر قائم مقام شرکت فولادین ذوب آمل باقدردانی از نگاه بلند مهندس عنایتی در حمایت از واحدهای تولیدی گفت : پیش ازاین دوخط تولید قطعات خودروهای سواری وسبک درگروه کارخانجات فذا آمل فعال و مشغول به تولید بود که سومین خط تولید این شرکت که مربوط به تولید قطعات خودروهای سنگین، خودروهای تجاری وخودروهایی که در دو خط قبلی امکان تولید آن فراهم نبود، راه اندازی شد.

وی، با بیان اینکه با افتتاح خط جدید قطعات خودروهای سنگین شرکت فذا آمل، ظرفیت تولید قطعات یدکی خودروهای سواری و سنگین دراین مجموعه به حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: با افتتاح این خط و خطوط جانبی آن تا پایان امسال، حدود ۳۰۰ نفر نیروی جدید به تعداد پرسنل‌های شرکت فولادین ذوب آمل اضافه خواهد شد.

مهندس اردشیر با اشاره به اینکه در شرکت فراصنعت لوازمات کشاورزی تولید می شود خاطرنشان کرد : تمام سعی وتلاش مان براین است که بتوانیم با ساخت ماشین آلات در بخش کشاورزی به خودکفائی برسیم وبرای کشور درامر صادرات ارز آوری داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *