شهردار آمل : هیچ ادعایی در حل کردن پسماند و ترافیک را ندارم/ چه شبها که به منزل خودم نرفتم تا پروژه هزارسنگر انجام شود/مستاجرم اما از منزل شهرداری استفاده نمی کنم

به گزارش هراز نیوز : مهندس داوودی شهردار آمل در آخرین نشست خبری خود با مدیران رسانه های مکتوب ، پایگاه های خبری و خبرنگاران که روز دوشنبه 22 اسفند 1401 در محل شهرداری برگزار شده بود گفت : شهرداری باید در حوزه فرهنگی سازی بیش از این تلاش بکند  و امیدواریم که در سال 1402 سال بهتری را برای شهروندان عزیز رقم بزنیم و این حرکت میسر نخواهد بود مگر با همدلی و همراهی یکدیگر .

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید چرا پسماند و معضل ترافیک شهر آمل حل نشده است گفت : هیچ ادعایی در حل کردن پسماند و زباله و ترافیک آمل را نداشته و ندارم و نخواهم داشت و حل کردن این کار بزرگ کار من شهردار نیست لذا همراهی همه را می طلبد و حل کردن مشکل پسماند  در این شهر کار پیچیده ای است .

داوودی ادامه داد : شهر آمل پایلوت شمال کشور برای ساماندهی پسماند می باشد و امیدواریم که بتوانیم با کمک همدیگر این کار بزرگ و پیچیده پسماند را به سرانجام مطلوب برسانیم چرا که شهرداری باید بعد از احداث کارخانه پسماند زباله ها را به محل مورد نظر انتقال بدهد و بر اساس شرایط زیست محیطی باید این مشکل را حل و فصل بکنیم.

شهردار آمل مطرح کرد :  پارک های حاشیه ای و خودروهای تک سر نشین در ایجاد ترافیک شهر آمل بی تاثیر نیست و باز هم تاکید می کنم که حل کردن ترافیک شهر آمل همت همگان را می طلبد و باید فرهنگ سازی بکنیم تا از خودرو بهتر استفاده بکنیم تا در تردد روزانه در شهر آمل با ترافیک سنگین در بعضی از نقاط شهر روبرو نشویم .

شهردار آمل در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در باره رقم بودجه این شهرداری در سال 1402 گفت : 850 میلیارد تومان در حال مصوبه شدن  است و امیدواریم که این رقم بتواند حداقل مشلکلات شهر ما را برطرف بکندو عدد و ارقام درشت انتخاب کردن کار منطقی نیست و باید واقع بینانه به بودجه ها و اعتبارات نگاه کرده تا در حل مشکلات شهر مؤثر باشد.

مهندس داوودی در پایان سخنان خود تصریح کرد: پروژه هندسی میدان هزار سنگر در کمترین زمان انجام شده است و چه شبها که به منزل خودم نرفتم تا این پروژه به سر انجام مطلوب برسد و گلایه شهروندان از بابت ترافیک ایحاد شده در زمان انجام کار در میدان هزار سنگر به حق بوده و با جان و دل حرف های شهروندان عزیزم را پذیرا بودم.

وی افزود: این نکته را هم بگویم با اینکه شهردار باید از خودرو و خانه دولتی استفاده بکند و این حق مسلم یک شهردار هست اما من با اینکه مستاجر هستم از این امکانات استفاده نکرده و نمی کنم.

گزارش و عکس : حسن جوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *