سید هاشم حسنی: برداشتن روسری محصول بی کفایتی سیاسی و عدم تحقق حداقل رفاه اجتماعی توسط برخی مدیران است

مراسم جشن دهه فجر در مسجد حضرت علی اصغر علیه السلام ( فرهنگ شهر ) به دعوت پایگاه مقاومت بسیج و با حضور جمعی از  خانواده معظم شهیدان و فرهنگیان و اهالی منطقه برگزارشد.

به گزارش هرازنیوز، سید هاشم حسنی سخنران این مراسم با بیان علل تحقق انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی در ایران، در ۲۲ بهمن ،چنان هراسی را در دل جبهه استکبار بوجود آورد که واشنگتن پست در مقاله ای در ۲۳ بهمن ۵۷، یک روز پس از پیروزی انقلاب اعلام کرد:  آتشفشانی که [ امام] خمینی (ره) در تهران روشن کرده است قطعا ما را در واشنگتن و اورشلیم هدف خواهد گرفت .

این فعال اجتماعی با اشاره به برخی از زمینه ها و دلایل اتفاقات اخیر در کشورگفت:یکی از دلایل اقدام آن دختر نوجوانی که روسری را از سر برداشته،  عملکرد برخی مدیران است محصول بی تدبیری آن استاندار و وزیری است که در دوران خدمتش نتوانست یک درصد از لشگر بیکاران بکاهد، شغل ایجاد کند، مسکن بسازد و حداقل یک زندگی ساده را برای ازدواج آسان فراهم کند.

وی ادامه داد : او محصول آن مدیران بی کفایت سیاسی است که نتوانسته  حداقل رفاه اجتماعی را برای نوجوانان و جوان ما رقم بزند.

حسنی با انتقاد از کسانیکه انقلاب برای گروه خاصی مصادره می کنند تصریح کرد: انقلاب عظیم اسلامی ،نه متعلق به اصولگرایان است که بعضا خزانه مسلمین را ، قربه الی الله غارت کردند و نه متعلق به اصلاح طلبانی است که به نام توسعه و پیشرفت ،آتش اختلاف طبقاتی را در اقتصاد این سرزمین شعله ور کردند.

وی اضافه کرد :این انقلاب متعلق به پابرهنگایست که امام خمینی یک خال موی آنان را با تمام کاخ نشینان حاضر به مقایسه نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *