آیین تجلیل از کارکنان دانشگاه پیام نور آمل و یادمان شهیدان رجایی و باهنر+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز آیین تجلیل از کارکنان دانشگاه پیام نور آمل و یادمان شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد .

دکتر ابراهیم نتاج رییس دانشگاه پیام نور آمل در مراسم یادواره شهدای دولت و تجلیل از کارکنان خدوم این دانشگاه مطرح کرد : بهترین الگو و شاخص  برای  کارمند نمونه توسط حضرت امام علی علیه السلام  در نهج البلاغه آماده است .

وی با بهره گیری از توصیه های امیر مومنان اذعان داشت : آن کسی که اهل کار هست کارگر یا کارمند، علمی یا اجرایی کارش را باید در همان زمان مقرر و تعیین شده انجام شود و نباید کار کارکارمند انباشته شود.

نتاج ادامه داد : یکی از مهمترین نتایج انباشته نشدن کار برای یک کارمند این است که این امر برای یک کارمند آرامش و مجال فکری به همراه خواهد داشت .
رییس دانشگاه پیام نور آمل با بهره گیری از توصیه های امام اول شیعیان تصریح کرد : ما باید دنبال اجرای عدل و عدالت باشیم تا هر چیزی سرجای خود قرار گیرد.
این مسوول فرمانبری در سلسله مراتب اداری را مهم دانست و اذعان داشت : اگر می خواهید زیر دستتان فرمان ببرد شما هم  باید  از مسئول بالا دستی خود به همان صورت فرمان بردار باشید.

نتاج برخورد مناسب با ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب را از دیگر توصیه های حضرت امیر (ع) برشمرد و تصریح کرد :  وقتی کارگر یا کارمند شدی با زبان خوش و مهربانی با دیگران و دانشجویان باید برخورد کرد مهربانی منحصر به زبان نیست به نگاه است به پیگیری کار دانشجوست و باید در رفتار و کردار  انصاف را نسبت به ارباب رجوع رعایت کرد.
وی اضافه کرد : کارمندی که تعهد کاری و قانونی دارد باید وعده و تعهدات را به طور دقیق انجام دهد و انسانیت غیر از رفتار به قانون و تعهدات و انصاف نیست.

دکترشهرام ملانیاجلودار به عنوان معاون اجرایی دانشگاه پیام نور مازندران در این همایش گفت : شهیدان رجایی و باهنر هرچند زمان زیادی به عنوان رییس جمهور و نخست وزیر توفیق خدمت نیافتند و به شهادت رسیدند اما الگو و شاخص مسوول در تراز انقلاب اسلامی هستند .

وی با تشکر از زحمات کارکنان پیام نور آمل در طول سال گذشته مطرح کرد : ما باید قدردان زحمات همکاران عزیز در واحد های پیام نور در استان باشیم من حامل سلام و خدا قوت دکتر نازک تبار ریاست پیام نور مازندران هستم .

ملانیا با تجلیل از بانیان و برگزارکنندگان این همایش گفت : از همکاران سخت کوش دانشگاه و جناب آقای مهندس خدایاری مدیریت مهد فرش ایزدشهر و خانم مریم غلامی  که بانی مراسم امروز هستند صمیمانه تشکر می نمایم .

در ادامه این مراسم حاج موسی حسن زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور با ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه بیان کرد : به زودی پروژه تکمیل سالن ورزشی این دانشگاه با حمایت خیران تکمیل خواهد شد .

در این مراسم از پایگاه خبری هراز نیوز و پایگاه خبری خزر 24 به خاطر پوشش اخبار دانشگاه پیام نور تجلیل شد .

همچنین از همکاران سخت کوش دانشگاه پیام نور آمل  با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل و کارت هدیه تجلیل شد .

مریم اکبرپور

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *