به گزارش هراز نیوز :  در آخرین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  از 50 کارمند و ۵ مدیر نمونه و برتر دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان آمل تجلیل شد .

 

سید عباس حسینی فرماندار آمل در این مراسم از همه مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی خواست تا برای کارمندان اداره خود برنامه مدون و منظم داشته باشند و موارد مشوق و ایجاد انگیزه برای کار بهتر، با کیفیت‌تر و احساس مسؤولیت بیشتر داشته باشند.

سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در این مراسم طی سخنان کوتاهی با گراممیداشت یاد و خاطره شهدیان رجایی و باهنر گفت : کلید واژه های فراوانی در هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر نهفته است و باید با استخراج کلید واژه ها در مسیر خدمت به مردم برای رضایت خداوند تلاش کنیم، و امروز روز کار تلاش و فعالیت است و باید به مردم ععزیز و جامعه خدمت بکنیم.

 

معاون استانار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود افزود : باید در مسیر اعتلای ایران اسلامی از هم مدد بگیریم و برای ادامه مسیر همه توان خود را استفاده کنیم و ساده زیستی، مردم داری و خدمت صادقانه شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه ما الگو باشد و این خصلت های پسندیده  باید الگویی برای مدیران انقلاب اسلامی باشد.

 

همچنین ، در پایان این مراسم از 50 کارمند و 5 مدیر نمونه آملی با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *