دومین همایش بین المللی با عنوان شیشه‌ای زیستی و کاربردهای آن با حضور استادان بین المللی و پژوهشگران و استادان دانشگاه ها کشور در سالن همایش این دانشگاه برگزار شد.

 به گزارش هرازنیوز از  دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی  فریبرز شریفیان جزی استاد دانشگاه گرجستان،فرهوش کیانی و شبنم حسینی استادان هیئت علمی واحد آیت الله آملی سخنرانان این همایش بودند.

 شریفیان که به صورت ویبنار در این همایش حضور داشت در ابتدای مباحث خود به مشکلات ایجاد شده در بافت استخوان در اثر بیماری و یا حوادث اشاره کرد و سپس در مورد شیشه های زیستی فعال و بیواکتیو گلس ها توضیحاتی ارائه نمود .استاد دانشگاه گرجستان روشهای تولید و سنتز  مواد زیستی را مورد بررسی قرار داده و به کاربردهای ویژه این مواد در ترمیم بافت استخوان پرداخت. وی در پایان مباحث خود به موضوعات جدید در زمینه شیشه های زیستی که در حال حاضر توسط اندیشمندان درحال پژوهش بررسی است، اشاره کرد.

فرهوش کیانی و شبنم حسینی از از اعضای هیئت علمی واحد آیت الله آملی به صورت مجزا به تحقیقات خود در خصوص شیشه های زیستی فعال اشاره کرده و نتایج به دست آمده تحقیقات خود را ارائه نمودند

 

.

متن خبر همایش بین المللی با عنوان شیشه‌ای زیستی و کاربردهایword

متن خبر همایش بین المللی با عنوان شیشه‌ای زیستی و کاربردهایpdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *