قاچاقچی مواد مخدر در ورودی مازندان زمینگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف 12 كيلوگرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در محور هراز شهرستان آمل خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی در گفت و گو با هرازنیوز، گفت:در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتي، از حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور هراز با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی، متهم را در حین حمل مواد مخدر با خودروی شخصی در محور مورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 12 کيلو گرم تریاک كه به شيوه ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، کشف کردند.

وی، تصریح کرد: متهم، پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

ثقفی بابيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان اظهار داشت: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *