اعلام نتایج هجدهمین طرح محله محور پلیس در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران رویکرد محله محوری پلیس در پیشگیری و مهار جرائم را امری راهبردی و از نتایج موثر مشارکت محلات برشمرد.

سرهنگ”سید محسن جعفری ” در گفت وگو با هرازنیوز  با بیان این که امنیتی پایدار است که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد، اظهار داشت: امروز پليس بايد در همه ماموريت ها از پتانسيل عظيم مردمي در جهت پيشبرد اهداف و برقراري امنيت استفاده کند.

وی، تصریح کرد: در این راستا و به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از جرائم در سطح استان طرح های محله محور به صورت ویژه در دستور کار کلانتری و پاسگاه ها قرار دارد.

سرهنگ جعفری در ادامه به نتایج هجدهمین طرح محله محور که به مدت 2 روز در سطح استان اجرا شد اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح، ماموران موفق به دستگیری 122سارق و کشف 204 فقره سرقت ئدر سطح استان شدند .

جعفری همچنین، خاطرنشان کرد: در طرح مذکور 36 معتاد متجاهر جمع‌آوري و 27 از خرده‌فروشان مواد دستگير و 13 کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان با ارزيابي مثبت از بازخورد اینگونه طرح ها، اذعان داشت: با استمرار طرح های محله محور از ابتدای سال تا کنون شاهد افزایش 37 درصدی کشف سرقت در حوزه کلانتری ها و پاسگاه های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *