آماده سازی و توزیع 750 بسته معیشتی در تکیه آمل+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز: تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی ویژه ماه محرم از سوی هیات امنا تکیه آملی شهرستان آمل تهیه و میان نیازمندان و آسیب دیده‌های کرونایی این شهرستان توزیع شد.


حجت الاسلام محمودی یکی از اعضای هیات امنای تکیه آملی شهرستان آمل گفت: این بسته‌ها هر کدام به ارزش ۷۵۰ هزار تومان از محل موقوفه‌های کلانتر آملی، تکران و شیرامه تهیه و در قالب طرح کمک مومنانه و مواسات همدلی طایفه آملی میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.


وی ادامه داد: در این اقدام خیرخواهانه که درپی شیوع بیماری کرونا و دومین سال متوالی در ایام محرم از سوی هیات امنای تکیه آملی انجام می‌شود، بیش از ۱۵ قلم کالای اسالی خانواده‌ها شمال برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، نمک، قند، چای، گوشت گوسفند و مرغ بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.


وی اضافه کرد: همچنین از محل موقوفه‌های ذکر شده، ۵ شب دهه نخست ماه محرم نیز هر شب به تعداد ۷۵۰ بسته غذای گرم توسط هیات امنای تکیه آملی پخت می شود و میان نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.


حجت الاسلام محمودی از همراهی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل، خیران و هیات امنای تکیه آملی در این امر خیر قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه هیات امنای تکیه آملی و برخی حسینیه‌های دیگر در سطح شهرستان آمل با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا با نیت عزادارای سالار شهیدان، هزینه‌های مربوط به اطعام دهی را صرف تهیه بسته‌های معیشتی کردند که اقدام پسندیده و قابل تقدیری هست.

علیرضا شریعت فرماندار آمل با حضور درتکیه آملی درگفتگو با هرازنیوز از اقدام خداپسندانه اداره اوقاف و هیات امنای تکیه آملی در خصوص توزیع بسته معیشتی تشکر کرد همچنین با درخواست فرماندار قرارشد بخشی از پخت روزانه غذا به کادر درمان در بیمارستان ها اختصاص یابد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *