محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران شد
به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ؛  رییس کل دادگستری استان مازندران در مراسم تکریم و معارفه دادستان مرکز استان مازندران ، ضمن تقدیر از زحمات سید یونس عالمی  با اشاره به اهمیت و‌ ضرورت وجود امنیت بیان کرد: امنیت زیربنای همه فعالیت‌ها اعم از اقتصادی، علمی و آموزشی است و اهمیت آن برکسی پوشیده نیست براین اساس تمام بخش‌های دستگاه قضایی استان، نیرو‌های انتظامی نظامی و امنیتی باید نسبت به ارتقا سطح امنیت اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد کمترین میزان ناامنی در جامعه باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین همه همکاران قضایی واداری خود را مخاطب قرارداد و به تکریم ارباب رجوع سفارش کرد و‌ اظهار داشت: مراجعان مشکل دارند، گرفتارند و باید با عطوفت و مهروزی با آنان برخورد شود و هیچگونه تندی با ارباب رجوع از نظر ما زیبنده نیست ونباید شاهد اینگونه رفتار‌ها باشیم.
وی افزود: خوشبختانه طبق نظرسنجی کشوری که روزانه ازمراجعان به محاکم قضایی انجام می‌شود استان مازندران با ۸۴ درصد اعلام رضایتمندی مردم، مقام دوم درتکریم مراجعان را داشته است و باید تلاش شود تا این مقدار اندک نارضایتی نیز از بین برود.
محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان انتخاب شد.

کریمی که ۲۳ آذر پارسال به عنوان دادستان عمومی و انقلاب آمل منصوب شده بود پیش از این معاون دادستان مرکز استان و دادیار شهرستان نکا بود.

وی متولد ۱۳۶۳ شهر سرخرود و فرزند شهید سردار کریمی از فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی است که ۱۸ سال سابقه حضور در دستگاه قضایی دارد.

دراین مراسم اعضای شورای قضایی، شورای تامین ،فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانده سپاه کربلا ،نماینده شهرستان ساری و آمل درمجلس شورای اسلامی وسایر مسئولان استانی حضورداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *