دوازدهم بهمن 57 ؛ تجلی تحقق وعده الهی

 – فرماندهی انتظامی استان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اسلامی و 12 بهمن ماه در پیامی ضمن گرامیداشت این ایام، دهه فجر را سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، در این پیام آمده است، دگر بار عطر روح بخش بهار انقلاب اسلامی در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی می رسد و تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می سازد.

انقلاب اسلامی معجزه ” والفجر و لیال عشر” ستون های پوسیده نظام طاغوت را در هم ریخت، دنیا از این واقعه بزرگ حیرت زده شد تا بدانجا که انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه قرن نام گرفت و به بیان اهل معنا ” معجزه قرن” شد.

انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر است که توانست حکومت الهی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند.

امروز درخت تنومند انقلاب تا آن سوی مرزها ریشه دوانده و شاگردان مکتب فکری امام خمینی(ره) در جبهه خدمت به ملت و دفاع از مظلومان گام های بلندی برداشته اند. اما دشمن قسم خورده و اهریمن صفت نیز با تمام قوا به میدان مبارزه آمده است.

هوشیاری مثال زدنی ملت ایران در برابر مشکلات و توطئه هائی که از بیرون و درون انقلاب اسلامی و نیز تمامیت ارضی و عزت ملی را تهدید می کرده است و مقاومت ناشی از این هوشیاری سرمایه بزرگ این ملت بوده و هست. و برای نگاهداشت این دست آورد بزرگ و نیز افزودن بر کم و کیف آن هزینه های گرانی را پرداخته است.

در این پیچ تاریخی گویی باز هم تمام کفر در برابر همه اسلام بپاخاسته است، اما هیهات که تاریخ تکرار نخواهد شد و وارثان امام خمینی(ره) عزیز زیر پرچم فقاهت و مجاهدت گوش بفرمان مرجع و فرمانده حکیم خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیر پیروزی و غلبه بر نیروهای شیطانی به سر کردگی آمریکای جهانخوار و اذناب او، قدرتمندانه و با صلابت پیش خواهند رفت و با وحدت و انسجام ملی در سایه سار همدلی و اخوت ملت بصیر ایران اسلامی و قاطبه خدمتگزاران در نهادهای حاکمیتی از مقاطع سرنوشت ساز عبور خواهند کرد.

فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مقام معظم رهبري به عنوان نهادی برخاسته از متن ملت، سالروز بازگشت با شکوه بنیانگذار نظام مقدس اسلامی به میهن را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت غیور ایران اسلامی تبریک گفته و برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب در عرصه تامین نظم و امنیت و خدمت به مردم فهیم و انقلابی با کمال افتخار پویاتر و با صلابت تر از گذشته، ایفای نقش خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *