دستگیری 3 عامل افیونی در بابل

هراز نیوز – فرمانده انتظامي شهرستان “بابل” از دستگيري 3 عامل افیونی و کشف دو کیلوگرم مواد مخدر تریاک در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحسن جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبريهراز نیوز ، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبر مبني بر توزیع مواد مخدر توسط سه سوداگر مرگ در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه زرگر شهر و پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: مأموران ، با انجام تحقيقات و بررسي ميداني ، موفق به شناسايي این سه قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ جعفری، تصريح کرد : طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، ماموران موفق شدند، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کنند .

جعفری ،خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از محل فعالیت این سوداگران مرگ در مجموع 2 کیلو گرم تریاک کشف شد .

وی با بيان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند

دستگیری سه سارق حرفه ای با 15 فقره سرقت در بابل

هراز نیوز – مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان “بابل” از دستگيري سه سارق واحدهای تجاری با 15 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ “سیدمحسن جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري هراز نیوز ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت واحدهای تجاری قصابی و فروشکاه های برنج در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند سارقان را که به تشکیل باندی سه نفره اقدام به این سرقت ها می کردند شناسایی کنند .

سرهنگ جعفری، تصريح کرد: با هماهنگی های قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی سرکرده این باند و دو نفر از همدستان وی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی، اظهار داشت: این متهمان که در بازدید از منزل سرکرده آنان یک دستگاه خودروی زانتیای سرقتی نیز کشف شد در تحقيقات و بازجویی های پلیسی تاکنون به 15 فقره سرقت در سطح شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه با از شهروندان:خواست با نصب دزدگير و اقدامات پيشگيرانه فرصت ارتکاب جرم را برای سارقان مهیا نکنند و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات هرگونه موارد امنیتی از طریق تلفن 110 ، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری دهند.

دستگیری سارق قطعات خودرو در تنکابن

هراز نیوز – مازندران با تلاش ماموران پلیس آگاهی تنکابن سارق اموال و قطعات داخلی خودرو با 4 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، در پی وقوع چند فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت .

این گزارش حاکی است، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تنکابن با بررسی های همه جانبه و تحقیقات انجام شده متهم را شناسایی کردند .

ماموران ضمن هماهنگی های قضائی، در اقدامی علمیاتی موفق شدند متهم را درحین سرقت اموال داخلی یک دستگاه خودرو در یکی از خیابان های این شهرستان دستگیر کنند .

متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره سرقت اموال ئ قطعات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

انهدام باند سارقان منزل در عباس آباد

هراز نیوز – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان “عباس آباد” از انهدام باند سارقان منزل و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هراز نیوز ، سرگرد “حامد ابراهیمی” با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر ورود اعضای باند سارقان منزل که از استان های همجوار وارد شهرستان عباس آباد شدند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، اعضای باند سارقان منزل که سه مرد و یک زن و اهل یکی از استان های جنوبی کشور بودند، شناسایی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، اظهار داشت : با هماهنگی قضائی و تشکیل تیم ویژه عملیاتی ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهمان به سرقت را حین تردد با یک دستگاه خودرو سواری پراید دستگیر کردند.

سرگرد ابراهیمی، افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان مقادير قابل توجهي طلاجات و وجه نقد به همراه گوشي تلفن همراه ، ساعت مچي و لوازم منزل کشف کردند.

وی اذعان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از 5 فقره سرقت در استان گیلان و شهرستان های همجوار اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی وسپس با حکم صادره روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *