امام جمعه آمل در همایش روحانیون آمل گفت : کار فرهنگی کردن در آمل حقیقتا سخت و طاقت فرسا است

به گزارش هراز نیوز  :حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در همایش بزرگ روحانیون ( بصیرت عاشورایی طلایه داران تبلیغ ) که روز چهارشنبه 29 شهریور 96 بعد از نماز مغرب و عشاء درحسینیه بیت امام جمعه برگزار شد گفت : اگر همین الان به من بگویند خدمت شما در منسب امام جمعه به پایان رسیده است خدا را شکر می کنم و سجده شکر به جا می آورم.

حجت الاسلام مرتضوی در ادامه افزود : کار فرهنگی کردن در آمل حقیقتا سخت و طاقت فرسا است و باید با نگاه مهربانانه به همه افراد خدمت بکنیم و مهمتر از همه اینکه رجوعات مردم به اینجانب بسیار زیاد است و درخواست همکاری دارند ولی اگر خودشان بدانند که مشکلات آنها از طریق قانونی حل می شود به من رجوع نمی کنند و انتظار دارند که به هر طریقی که شده کار آنها حل و فصل می شود و این را بگویم که اصلا کار غیر قانونی نمی کنیم و کارها باید در چارچوب قوانین انجام بشود.

امام جمعه آمل با بیان اینکه در روز هفتم محرم اجتماع بزرگ عزاداران در میدان 17 شهریور با حضور همه اقشار مختلف مردم برگزار می شود تصریح کرد : انتظار داریم که همه هیئآت مذهبی ، فعالان فرهنگی شهرستان آمل در این اجتماع بزرگ حضوری با شکوه داشته باشند .

وی ادامه داد : مگر زنجان و یزد و هرمزگان و کرمان و دیگر شهر ها چه کار می کنند که اجتماع آنها باید در تلویریون پخش بشود و انشاالله تعالی مراسم امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود و اجتماع پارسال اولین تجربه ما بوده که باید در روز هفتم محرم امسال صحنه ای با شکوه از ارادت قلبی خودمان به آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و اهل بیت نشان بدهیم.

همچنین ، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گزارشی از چگونگی اعزام روحانیون و مبلغین بومی و غیر بومی اعزامی از شهرهای مقدس قم و مشهد به حسینیه ها و امکنه های مذهبی در محرم امسال را بیان داشت.

به گزارش هراز نیوز   همایش بزرگ روحانیون ( بصیرت عاشورایی طلایه داران تبلیغ ) با همکاری دفتر امام جمعه ، جامعه روحانیت ، اداره اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *