روابط عمومی در ریاست جمهوری در سطح معاونت ارتقا یابد

رئیس انجمن

رییس انجمن روابط عمومی ایران اعتقاد دارد که تیم رسانه‌ای و روابط عمومی دولت‌ یازدهم ضعیف بوده و هنوز هم این ضعف وجود دارد.

به گزارش ایسنا، میرزابابا مطهری‌نژاد صبح دوشنبه (۲۷ شهریور ماه) در چهارمین جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر استان فارس در شیراز گفت: قرار است روابط عمومی ریاست جمهوری به معاونتی تحت نظارت رییس دفتر تبدیل شود اگرچه اصرار داریم که روابط عمومی در ریاست جمهوری باید در سطح معاونت رییس جمهور ارتقاء یابد.

وی با قبول اینکه در سال‌های اخیر سطح اداری روابط‌ عمومی‌ در استانداری‌ها و اداره‌های کل تنزل یافته است، گفت: بر اساس رایزنی‌هایی که با آقای انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی داشتیم، تثبیت جایگاه روابط عمومی استانداری در سطح اداره کل، در اختیار استانداران است.

مطهری نژاد گفت: در قانون تعداد معدودی معاونت و اداره کل برای استانداری‌ها و اداره‌های کل تابعه وزارتخانه‌ها پیش‌بینی شده و این موضوع در اختیار مدیر کل است.

او تاکید کرد که انجمن روابط عمومی ایران با تعدادی از وزرا در این خصوص رایزنی کرده و بعضی از وزرا نیز پذیرفته‌اند که روابط عمومی به عنوان یک مرکز در وزارتخانه تثبت شود؛ اما بسیاری از وزارتخانه‌ها این تشکیلات را تا دفتر یا اداره کل در نظر گرفته‌اند.

مطهری نژاد همچنین گفت: تا قبل از دولت نهم مسوولیت هماهنگی روابط عمومی‌ها در کشور با اداره کل اطلاع‌رسانی و تبلیغات وزارت ارشاد بود اما در دولت نهم دبیرخانه مربوطه منحل و کار زیر نظر ریاست‌جمهوری و فردی که کاملا دیدگاه سیاسی داشت قرار گرفت.

او با تصریح اینکه در دوران فعالیت دولت نهم ساختار روابط عمومی‌ها و هماهنگی بین آنها با لطماتی مواجه شد، گفت: ما معتقد هستیم برای اقتدار روابط عمومی‌ها باید چند مساله را دنبال کرد که یکی از مهمترین مسائل ساختار و تشکیلات روابط عمومی است.

به گزارش ایسنا، در این دوره از جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس که توسط انجمن روابط عمومی و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان همیاری شهرداری‌ها و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد، از ۲۴ روابط عمومی در ۱۳ حوزه به عنوان برتر قدردانی و تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *