دستور دادستان آمل برای جلوگیری از دفن زباله در عمارت جاده هراز

هراز نیوز : یک منبع آگاه در شهرداری آمل گفت : امروز با دستور دادستان علی طالبی از دفن زباله در محل عمارت جاده هراز جلوگیری شد .

موضوع دفن زباله در عمارت محل مناقشه مدیرکل محیط زیست مازندران و مسوولان شهری شهرستان آمل شده است .

مسوولان شهری از جمله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس می گوید  مکان احداث سد هراز با نظارت مستقیم رییس سازمان محیط زیست کشور خانم ابتکار و نامه کتبی 2 ریس سازمان محیط زیست سابق مشخص شده است و پیمانکاری این پروژه با سپاه سد می باشد که با قدرت و اقتدار نیز این طرح پیش رفته است.

تعهداتی که مدیرکل محیط زیست مازندران به آن اشاره می کنند باید در زمان آب گیری سد اجرا شود نه در این زمانی که هنوز به آن مرحله پروژه نرسیده است و در بحث این تعهدات نیز کارخانه زباله سوز در حال راه اندازی است.

مدیر کل محیط زیست مازندران می گوید  حیات مردم نباید قربانی کشمکش بی‌خود بین دستگاه‌ها شود. به خدا سرطان در حال کشتن مردم است، چرا نمی‌خواهیم این را باور کنیم. این هم مربوط به یک روز و دو روز نیست، ٣۵ سال است که در این محل زباله دفن می‌شود و باید به هر حال هشدار می‌دادیم؛ باید ورود کنیم و محیط‌زیست بیشتر از اینها هشدار بدهد، همه این را از محیط‌زیست می‌خواهند کمااینکه همین الان هم بعضی جاها که مشکلات دیگری از همین دست رخ داده، به جای اینکه دستگاه‌های متولی را زیر سؤال ببرند؛ فقط محیط‌زیست مورد پرسش قرار می‌گیرد، آن هم از سوی کسانی که خودشان صاحب منصب هستند. می‌گویند در فلان‌جا چرا زباله درست دفن نمی‌شود، چرا محیط‌زیست درست برخورد نمی‌کند.

 

 

One thought on “دستور دادستان آمل برای جلوگیری از دفن زباله در عمارت جاده هراز”
  1. آقای…. شما بخاطر بالا بردن عملکرد تان چرا بی جهت فشار وارد میکنید .وقتی محیط زیست تائید نمی کند چرا شما اسرار دارید .می گوئید با دستور خانم ابتکار بوده ،چون شما با لابی گری توانستید مجوز بگیرید .بخدا بس است این مناقشات .مهم سلامتی مردم است .مگر نمی بیند بیشترین سرطان مربوط به شمال است .قدری از سر لجبازی کنار بیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *