– فرمانده انتظامي شهرستان “آمل” از كشف 8 تن چوب آلات جنگلي قاچاق و دستگیری 3 قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هراز نیوز ، سرهنگ”ولی الله گنجیان مقدم ” درباره جزئیات این خبر، گفت: در اجرای طرح های مقابله با قاچاق فراورده های جنگلی ،ماموران انتظامی این شهرستان از فعالیت 3 عامل برداشت غیر مجاز چوب های جنگلی در این شهرستان باخبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران ضمن کنترل مبادی ورودی مراتع جنگلی موفق شدند خودروی متهمان را در حین حمل چوب های جنگلی قاچاق متوقف و آنان را دستگیر کنند .

سرهنگ گنجیان خاطر نشان کرد: در این عملیات ها ماموران در بازدید از خودروهای این متهمان و همچنین در بازدید از چندین واحد صنفی صنایع چوبی در مجموع 8 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند .

فرمانده انتظامی آمل با بیان این که، طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است که به امانت در اختیار ما قرار گرفته است بر همکاری همه آحاد جامعه برای حفظ و نگهداری این منابع ارزشمند ملی تاکید کرد و افزود: در اين راستا همراهي و همكاري شهروندان در شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان نقش بسيار مهمي در موفقيت پليس در اجراي ماموريت‎‌ ها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *