انجام آهک پاشی و شستشوی جداول، جوی ها و کانال های سطح شهر آمل با توجه به شروع فصل گرما

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل، محمد للهی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از انجام آهک پاشی در سطح شهر آمل خبرداد و بیان داشت: آهک پاشی جداول، جوی ها و کانال های سطح شهر آمل با هدف گندزدایی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: همه ساله با افزایش دما، کار آهک پاشی و شستشوی مداوم در سطح شهر آمل انجام می شود تا بتوانیم در راستای ترویج بهداشت عمومی و جلوگیری از شیوع انواع بیماری ها گام برداریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل تصریح کرد: علاوه بر نظافت روزانه و شستشوی جداول شهری از زباله ها، عملیات آهک پاشی به صورت مستمر و برنامه ریزی شده از سوی این سازمان در سطح شهر آمل صورت می گیرد.

للهی اظهارداشت: برای انجام آهک پاشی جداول، جوی ها و کانال های سطح شهر آمل حدود 1 تن آهک استفاده شده است.

وی از همشهریان عزیز آملی و به خصوص مغازه داران سطح شهر خواست تا از ریختن ضایعات و نخاله ها در داخل جداول، جوی ها و کانال های سطح شهر خودداری کنند تا چهره زیبا و موزونی در سطح شهر داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل بر اهمیت جداسازی زباله خشک از تر تاکید کرد و بیان داشت: از همشهریان عزیز می خواهیم زباله های بازیافتی خود را به ایستگاه های ثابت و سیار در شهر آمل تحویل داده و از وارد کردن زباله های تر به داخل زباله خشک نیز خودداری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *