عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: در مناظره سوم حرف‌هایی میان کاندیداها رد و بدل شد که در شأن نظام جمهوری اسلامی نبود و فضای حاکم بر آن به سمت تخریب و بداخلاقی رفت.

تخریب و بداخلاقی بر فضای مناظره حاکم بود/ صداوسیما کاملاً بی طرفانه عمل کرد“حجت الاسلام حسین قیومی” عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری پیرامون سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در مناظره سوم حرف‌هایی میان کاندیداها رد و بدل شد که در شأن نظام جمهوری اسلامی نبود و فضای حاکم بر آن به سمت تخریب و بداخلاقی رفت.
وی ادامه ‌‌داد: هنگامی که کارگزاران نظام در مقابل توده های مردم اینگونه نسبت به یکدیگر افشاگری می‌کنند مسلماً اقبال مردم را از دست می دهند چرا که اعتماد آنان ضربه می‌خورد.
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه  کاندیداهای انتخابات در مناظره‌ها باید به معرفی خود و برنامه‌هایشان می پرداختند اما اینگونه عمل نکردند، گفت: اقشار مختلف مردم، مناظره‌های کاندیداها را دیدند و هنگامی مردم شاهد بداخلاقی از سوی مسئولین عالی رتبه باشند مسلماً بر روی آنان هم تاثیر منفی می گذارد و اینگونه ادبیات در کشور عادی جلوه می کند.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن  عملکرد صداوسیما در طول مناظره‌ها و برنامه های انتخاباتی کاندیداها، خاطر نشان کرد: در طول مناظره شاهد رویکردی کاملا بی طرفانه از سوی صدا و سیما بودیم و دیدیم که در کار آنان هم دخالت نکردند و کاندیداها را کاملا آزاد گذاشتند تا مطالب مدنظر خود را عنوان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *