هراز نیوز – سرویس حوادث – فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی ودستگیری سارقان سابقه دار خودرو با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “سرهنگ محمد زمان شالیکار ” با اعلام این خبر گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید در شهرستان های استان و فروش قطعات خودروهای سرقت شده در تهران و رهاسازی بدنه خودرو در حاشیه شهرها موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق به توقیف یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در این شهرستان شدند .

سرهنگ شالیکار خاطر نشان کرد: راننده و سرنشینان این خودرو در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بررسی های به عمل آمده از داخل این خودرو مقادیر قابل توجهی لوازم وتجهیزات خودروئی سرقتی کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی و بازجویی های علمی و تخصصی تاکنون به ۱۸ فقره سرقت خودرو در استان های تهران و مازندران اعتراف کردند .

شالیکار در خاتمه از مالکان خودرو ها خواست : نسبت به نصب لوازم و تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر سوئیچ مخفی،دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر اقدام و از ­پارک خودرو در محیط‌های خلوت و تاریک که زمینه را ­برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند خودداری کنند .

 

کشف ۶۰ میلیون ریالی چک پول های تقلبی در شهرستان محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان “محمودآباد” از کشف بیش از ۱۲۰ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی و دستگیری دو متهم به جعل در این ارتباط خبر داد .

“محمد زمان شالیکار” در تشریح جزئیات این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه و توزیع اسکناس های جعلی ۵۰۰ هزار ریالی در سطح شهرستان “محمودآباد”، موضوع در دستور کار کارکنان پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دو متهم به جعل اسکناس از اعضای یک باند را شناسایی و مورد تعقیب مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، فردی دیگر از اعضای این باند را که در یک واحد صنفی اقدام به چاپ اسکناس می کرد، را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار،افزود: با هماهنگی متهمان به نام “م- ی”و “م- ب”در منطقه” سرخ رود” دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آنان ۱۰۰ فقره تراول ۵۰۰ هزار ریالی جعلی کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران در ادامه با اعزام به شهرستان “فریدونکنار” یکی دیگر از اعضای این باند به نام “ح – الف” را دستگیر و از وی مقادیری لوازم و تجهیزات جعل به همراه ۲۰ فقره چک پول جعلی جمعاً به ارزش ۶۰ میلیون ریال کشف شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *