بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

وَالفَجرِ ولَیالٍ عَشرٍ

قسم به سپیده دم و به شب هاى ده گانه .

انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود. ملت بزرگ ایران در این انقلاب شکوهمند، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا نهاد.

انقلاب اسلامی تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.

پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تنها یک تحول سیاسی، سرنگونی یک رژیم و یا جابجایی قدرت در داخل مرزهای یک کشور نبود بلکه زلزله‌ای ویرانگر برای کشورهای استعمارگر شرق و غرب محسوب شده که پایه‌های حکومت استکبار جهانی و رژیم‌های وابسته به آن را متزلزل کرد.

یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر فرا رسید و قلب عاشقان و دوستداران انقلاب اسلامی را غرق در “باور توانستن” و “اراده مقاومت” کرد. روزی که ملت ایران با فرا رسیدن آن صدای حقانیت و ایستادگی خود در برابر مستکبرین جهان را فریاد می زنند ومشت های گره کرده خود را به نشانه وحدت ملی و اسلامی خویش از هر تیره و نژاد و دین و مذهبی بر صورت دشمنان می کوبند.

بسیج رسانه شهرستان آمل ضمن پاسداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب، از مردمان غیور شهر دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و وحدت ‌بخش خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غیرت انقلابی خود را به همگان نمایان کنند.

بسیج رسانه شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *