بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از روستاهای حومه شهرستان “جویبار”، راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

به گزارش هراز نیوز در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان جویبار، در ساعت 10 و 55 دقیقه روز گذشته، مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در یکی از روستاهای حومه این شهرستان، ماموران سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی فردی به نام”سید قنبر- م” و یک دستگاه کامیون به ‌وقوع پيوسته که راننده موتورسیکلت به شدت مصدوم و با حضور عوامل اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.

براساس این گزارش، مصدوم پس از اعزام به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت .

در همین ارتباط، در شهرستان نکا در ساعت 17 و30 دقیقه در پی کسب خبری مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در یکی از روستاهای حومه این شهرستان، ماموران پاسگاه انتظامی “قره طغان” سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه پیکان با عابر پیاده زنی به نام ” طاهره ب” 60 ساله برخورد کرد که در این حادثه مصدوم برای مداوا به مراکز درمانی اعزام که قبل از رسیدن به علت شدت جراحت وارده فوت کرد. علت تامه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه و راهور در دست بررسی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *