1 کشته و سه مصدوم در سانحه رانندگي در محمودآباد

هرازنیوز : در پي برخورد يک دستگاه خودرو زانتيا با يک دستگاه خودرو سواري پژو 206 در شهرستان “محمودآباد”، راننده خودرو پژو در دم جان باخت و سه سرنشين خودرو زانتيا به شدت مصدوم شدند.

به گزارش هراز نیوز ، در ساعت 20 و 58 دقيقه شب گذشته در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي شهرستان “محمودآباد”، مبني بر حادثه رانندگي منجر به فوت در منطقه “لاميزده” در محور “محمودآباد – آمل “ماموران پاسگاه انتظامي”کلوده”سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

photo_2016-11-09_00-02-03 photo_2016-11-09_00-02-16

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، يک دستگاه خودروي زانتيا با راننده و دو سرنشين با يک دستگاه خودرو 206 نقره اي به رانندگي فردي به نام “مجتبي- گ” 30 ساله به شدت برخورد کرد.

در اين سانحه راننده خودرو پژو 206 در  دم جان باخت و راننده و سرنشينان خودرو زانتيا به شدت مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.

علت تامه تصادف از سوي کارشناسان پليس راه در دست بررسي است.

در همين ارتباط در ساعت 16 و 30 دقيقه روز گذشته در شهرستان بابل، بر اثر برخورد يک دستگاه موتورسيکلت با يک دستگاه خودرو پژو 405 راکب موتور سيکلت به نام” ناصر-خ” 52 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

براساس اين گزارش، در ساعت 44 دقيقه بامداد امروز سه شنبه 18 آبان ماه در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان رامسر مبني بر مرگ عابر پياده ، ماموران کلانتري 11 شهرستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه دريافتند، فردي به نام” فرزام-ص” 20ساله که پياده در حال عبور از عرض خيابان بوده با يک دستگاه خودرو سواري سمند برخورد کرد که در اين سانحه اين فرد به شدت مصدوم شد و با حضور عوامل اورژانس به بيمارستان امام سجاد(ع) انتقال شد.

اين فرد به دليل جراحت زياد در بيمارستان فوت کرد که علت تامه تصادف از سوي کارشناسان در دست بررسي است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *