426221473_158920_9839881280982038218

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

ضایعه درگذشت برادر گرامی جناب آقای حاج علی حسین زاده  موجب تالم خاطر گردید،  خدمات شایان آن مرحوم  در دوران دفاع مقدس و بعد آن در عرصه فرهنگ و دانشگاه  ان شالله نزد خداوند متعال ماجور است.

اینجانب درگذشت آن جانبازعزیز را خدمت خانواده و بستگانشان  از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرور و سالار شهیدان  حضرت امام حسین (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

دکتر فاضل لاریجانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی


 

با نهایت تاسف وتاثر پرواز ملکوتی مرد آسمانی ،استاد فرهیخته،صبور ،مومن،بسیجی متعهد حاج علی حسین زاده را اولا به خانواده داغدارش وبه جامعه فرهیخته فرهنگیان تسلیت عرض می نمایم .

علیرضا قلی زاده طوری

مسول اقامه نماز،قرآن وعترت آموزش وپرورش شهرستان بابل،مسول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت


درگذشت رزمنده نستوه فرمانده بااخلاق ومدیر باکرامت حاج علی حسین زاده را به جامعه قرآنی استان و شهرهزار سنگر آمل تسلیت عرض می کنیم

محمدرضا پیرزاد مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان مازندران


 

بسمه تعالی

“انالله و انا الیه راجعون”

بسوز ای شمع… ، بتاب مهتاب… ، بریز اشک ، به سوگ او به سوگ آرزوهایش… ، به سوگ گفتگو هایش… ، هلا ای دوستان… ، گر او به زیر خاک خفته … اگردیگر به روی ما نمی خندد … ولی نامش چه زیبا تا ابد جاوید خواهد بود …

پرکشیدن کسانی که از آنان خاطره داریم و یا خاطرات آنها بخشی از وجودمان است ، تلخ ترین واقعیت زندگی است و رنج و آلام آنرا التیامی نیست .

این همان است که وقتی خبر درگذشت فرزند پیامبر گرامی اسلام را به او می دادند با همه عظمت روح و اتصالی که به خداوند داشت اندوهگینش می نمود.

حاج علی حسین زاده از آن دست انسانهایی است که باور رفتن او سخت است . گرچه رفتن و نماندن یک سنت الهی است “لاتبدیل لخلق الله ” ولی به قول حافظ :«تفاوت در بار امانت کشیدن است ».

حاج علی ما مردی راستین بود . انسانی فرهیخته،اهل اندیشه و تفکر و به معنای واقعی کلمه آزاد مرد ، اما علاوه بر این ویژگی های مثبت ، او میراث دار و امانت دار یاران شهیدش بود که به فرموده امام عارفان ” در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون  شدند.”

او از جمله فرماندهان و جانبازان بی ادعای هشت سال دفاع مقدس بود که هیچگاه از عهد و پیمان خویش با همرزمان شهیدش عدول نکرد و مصداق بارز “ما بدلو تبدیلا ” بود و هیچ رنگی و تعقلی جز دلدادگی به مکتب اهل بیت و ولایت به خود نگرفت . او عاشق ولایت بود و دلداده به اهل بیت و مصداق این سخن حافظ که فرمود:

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود                           زهر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

گرچه او ازمیان ما رفت اما به قول ظریفی که می گفت : ا«عتبار انسانها به بودنشان نیست به دلهره ای است که بعد از نبودنشان حس می شود». حاج علی حسین زاده در قلب همه ما زنده است و یاد و خاطره اش تا ابد جاودانه خواهد ماند .

این حادثه درناک وفراق همسنگر وهمرزم سالهای جهاد وشهادت را به همسر گرامی اش و دو فرزند دلبندش ونیز به یاران داغدارش تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای روح آن برادر ارزشمند آرزوی علو درجات را دارم.           دلی که عاشق و صادق بود مگر سنگ است                                        ز عشق تا به صبوری هزار فرسنگ است

با سپاس حسین احسانی
معاون فرماندار آمل

آمل 12/8/95


بسمه تعالی،کعبه یعنی عشق یعنی آرزو-کعبه یعنی بغض شادی درگلو-کعبه یعنی باتو بودن ای خدا-کعبه یعنی وحدتی بی انتها-درگذشت برادر عزیز وارزشمندم ،یادگار8سال دفاع مقدس،جانبازسرافراز،مدیر کاروان حج،مدرس دانشگاه،فرهنگی فرهیخته-حاج علی حسین زاده رابه خانواده محترم وسوگوارش،بستگان سببی ونسبی،خانواده های معظم ومعزز شهدا،آزاده گان ،جانبازان،رزمندگان،ایثارگران،جامعه فرهنگی،دانشگاهی،مدیران وخادمین حج وزیارت همسفران حج تمتع سال 1390مدیرمحترم کاروان «سال90،حاج علی شعبان زاده-معاون محترم کاروان،حاج حسن شعبان زاده،روحانی کاروان حاج ولی عیسی زاده-کلیه عوامل،زائرین کاروان»همسفران حج ام وهمه عزیزانی که بنوعی درکلاس درس ایشان چه دانشگاه،آموزش پرورش بهره علمی،تربیتی از این مرد بسیجی گرفته اند تسلیت عرض نموده امیدوارم روحش با شهدا محشور شود-موسی حسن زاده-مدیر روابط عمومی ومدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور آ مل


 

#تسلیت
پیام تسلیت رییس شورای اسلامی شهر آمل در پی درگذشت جانباز سرافراز علی حسین زاده
اسداله تورنگ رییس شورای اسلامی شهر آمل با صدور پیامی درگذشت جانباز سرافراز اسلام علی حسین زاده را تسلیت گفت .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ، متن این پیام به شرح ذیل می باشد :
استواری عظمت جانبازان که پس از جانفشانی بی ادعا در عرصه مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی ، عمری بسته لب از شِکوِه ، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌¬اند ، ‌شُکوه را شرمنده می‌سازد . آنان که دیروز در گُردان عرصه نبرد بودند و امروز در عرصه¬‌های مختلف علمی و فرهنگی به خوبی می‌درخشند .
عروج ملكوتي جانباز سرافراز علی حسین زاده ، که به درگاه الهي سفر كرد ، موجب تأسف و تأثر اينجانب و کلیه اعضای شور گردید .
درگذشت این بزرگ مرد با فضیلت را به خانواده محترم ، عموم بازماندگان آن مرحوم و امت حزب الله تسلیت عرض نموده ، از بارگاه ایزد منان برای آن جانباز معزز علو درجات را مسئلت می نمایم .


 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقَمُوا تَتَنزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَئکةُ أَلا تخَافُوا وَ لا تحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

آیه ی ۳۰ سوره ی فصلت

جانباز صبور “حاج علی حسین زاده” به کرانه های غیب پر کشید و آسمانی شد و جان پاک و مشتاقش در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت .

این رزمنده ی جوانمرد که جای جای جبهه های نبرد در روزگار ۸ سال دفاع مقدس درعملیات های متعدد شاهد حضور و مجاهدت مخلصانه ی او بوده است در طول ۲۵ سال پس از آن دوران نیز همچنان در مجاهدتی خاموش ، درس صبر ، شکیبایی ، خضوع و بندگی را تمرین می کرد .

او با آسیب ها و درد و رنج های ناشی از جراحت شیمیایی می ساخت و می سوخت اما جز رضای حق بر قلب زلالش نگذشت .

مصیبت فقدان این یادگار شهیدان را به خانواده ، فرزندان صبور و بزرگوار این شهید و همچنین به همشهریان عزیز به ویژه همرزمان و دوستان حاج علی تسلیت می گویم و برای روح آن شهید پاک باز رضوان و رحمت الهی و هم نشینی با شهیدان و برای بازماندگان صبور ، اجر جزیل و صبر جمیل از خداوند بزرگ درخواست می نماییم .
محمد رضا میکائیل
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل


انا لله و انّا الیه راجعون
دردلم بود که بی دوست نمانم هرگز ****چه توان کرد که سعی من و دل با طل بود
خبر و فات دوست فر هیخته و دیرینه مان جناب مهندس حسین زاده ؛چون پتکی سهمگین بر سرم فرود آمد ؛کاشکی سایت هراز نیوز را نمی گشودم و یا زمان به تاخیر می افتاد واین خبر دهشتناک را نمی نیو شیدم وتصویر عزیز مان “حسین زاده “را نمی دیدم که اینچنین منقلبم کرد که “باز این چه شورش و چه عزا وچه ماتم است “.
مهندس حسین زاده از فر هنگیان اصیل و ادیب و فهیم و فرّهما یی بود که به صوّر مختلف با همکاران در ار تباط و موانست بود ؛کلامش شیرین ؛رفتارش به اعتدال و نگاهش نافذ وادای جملاتش مستحکم و سراسر با تانیّ ووقار .
او مجموعه ای از حسن و عشق بود ؛پیشینه ای پر از اخلاص و فدا کاری و تد مملوّار عزتّ و فضیلت انسانی داشت .
نازنین تر زقدت در چمن ناز نرست *****خوشتراز نقش تو در عالم تصویر نبود
تا مگر همچو صبا باز به کوی تو رسم ****حاصلم دوش به جز ناله شبگیر نبود
تاسّف بسیار که این “سروناز حسن”فرو ریخت ؛دیده از خاک برکشید و به عالم ملکوت پر کشید که وفات نا بهنگام او غریو ولوله در جان شیخ و شاب انداخت .
به هر تقدیر وفات این عزیزسفر کر ده ؛تاثرّو تحسرّهمه ما را به دنبال داشت چه غم هجران اورا با هیچ جمله ای نمی شود ادا کرد که وعای معانی را گنجایش بیان آن نیست ؛مگر آنکه این مو لمهّ عظیم را به تسلیّ به خانواده عزیز و همسر گرانقدر وفرزندان دلبندش و همکار عزیز مان “استاد قاسم حسین زاده “و جامعه فر هنگیان و جانبازان و بسیجیان شهر؛عرض تعزیّت کنیم ؛انشائ الله روح بزرگش با او لیائ الله محشور باشد آمین یا رب العالمین :
یادباد آن که سر کوی توام منزل بود ****دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود
بس بکشتم که بپر سم سبب درد فراق****مفتی عقل در این مسئله لایعقل بود
*************** آمل-عباسعلی صلواتی (دبیر)

 

 

 

One thought on “پیام های تسلیت به خانواده مرحوم حاج علی حسین زاده”
  1. انا لله و انّا اليه راجعون
    دردلم بود كه بي دوست نمانم هرگز ****چه توان كرد كه سعي من و دل با طل بود
    خبر و فات دوست فر هيخته و ديرينه مان جناب مهندس حسين زاده ؛چون پتكي سهمگين بر سرم فرود آمد ؛كاشكي سايت هراز نيوز را نمي گشودم و يا زمان به تاخير مي افتاد واين خبر دهشتناك را نمي نيو شيدم وتصوير عزيز مان “حسين زاده “را نمي ديدم كه اينچنين منقلبم كرد كه “باز اين چه شورش و چه عزا وچه ماتم است “.
    مهندس حسين زاده از فر هنگيان اصيل و اديب و فهيم و فرّهما يي بود كه به صوّر مختلف با همكاران در ار تباط و موانست بود ؛كلامش شيرين ؛رفتارش به اعتدال و نگاهش نافذ واداي جملاتش مستحكم و سراسر با تانيّ ووقار .
    او مجموعه اي از حسن و عشق بود ؛پيشينه اي پر از اخلاص و فدا كاري و تد مملوّار عزتّ و فضيلت انساني داشت .
    نازنين تر زقدت در چمن ناز نرست *****خوشتراز نقش تو در عالم تصوير نبود
    تا مگر همچو صبا باز به كوي تو رسم ****حاصلم دوش به جز ناله شبگير نبود
    تاسّف بسيار كه اين “سروناز حسن”فرو ريخت ؛ديده از خاك بركشيد و به عالم ملكوت پر كشيد كه وفات نا بهنگام او غريو ولوله در جان شيخ و شاب انداخت .
    به هر تقدير وفات اين عزيزسفر كر ده ؛تاثرّو تحسرّهمه ما را به دنبال داشت چه غم هجران اورا با هيچ جمله اي نمي شود ادا كرد كه وعاي معاني را گنجايش بيان آن نيست ؛مگر آنكه اين مو لمهّ عظيم را به تسليّ به خانواده عزيز و همسر گرانقدر وفرزندان دلبندش و همكار عزيز مان “استاد قاسم حسين زاده “و جامعه فر هنگيان و جانبازان و بسيجيان شهر؛عرض تعزيّت كنيم ؛انشائ الله روح بزرگش با او ليائ الله محشور باشد آمين يا رب العالمين :
    يادباد آن كه سر كوي توام منزل بود ****ديده را روشني از خاك درت حاصل بود
    بس بكشتم كه بپر سم سبب درد فراق****مفتي عقل در اين مسئله لايعقل بود
    *************** آمل-عباسعلي صلواتي (دبير)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *