کشف 7 کيلوگرم مواد مخدر در آمل

هراز نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 7 کيلو گرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ولي الله گنجيان مقدم” فرمانده انتظامي شهرستان آمل در گفت و گو با هراز نیوز  ،گفت: اجراي طرح برخورد با عوامل قاچاق و توزيع مواد مخدر با اخذ مجوز قضائي با انجام کار اطلاعاتي و مراقبت کنترل محور مواصلاتي هراز شهرستان در دستور کار قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود : با اجراي اين طرح که توسط پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  و تعامل با پليس مبارزه با موادمخدر استان انجام شد،  ماموران  ضمن کنترل محور و بازديد خودروهاي مشکوک ، طي بازديد از يک دستگاه خودرو ام وي ام به رانندگي “ع– ک ” و “سرنشيني “خانم م – ک ”  موفق به کشف 7 کيلو مواد مخدر که بطرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بوده شدند .

سرهنگ گنجيان خاطر نشان کرد : در اين راستا عاملان افيوني تهيه وتوزيع  مواد مخدر دستگير و خودرو توقيف و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان خاطر نشان کرد : پليس شهرستان آمل با هدف کاهش ناامني در جامعه ، ارتقاء امنيت اجتماعي ، درمان و بازپروري معتادان ولگرد و بي خانمان و طرح جمع آوري معتادان ولگرد و بي خانمان را از ابتداي سال به اجرا درآورده و اين طرح مصمم تر از گذشته و با اراده اي خلل ناپذير تا پاکسازي کامل مناطق آلوده ادامه خواهد داشت .

 

کشف 13 کيلو گرم ترياک در سوادکوه

هراز نیوز رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان، از کشف بيش از 13 کيلو ترياک در عمليات مشترک با ماموران انتظامي شهرستان سوادکوه خبر داد .

به گزارش هراز نیوز ، سرهنگ”عليرضا ثقفي” با اعلام اين خبر، افزود: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه وتوزيع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني،با شناسايي متهم به موادمخدر اين فرد رادر شهرستان سوادکوه اين فرد را مورد تعقيب ومراقبت قراردادند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي مازندران با اشاره به هماهنگي هاي قضائي از عمليات مشترک پليس مبارزه با موادمخدر با ماموران انتظامي سوادکوه در شناسايي و دستگيري اين فرد خبر داد .

سرهنگ ثقفي،خاطر نشان کرد: ماموران در عملياتي ضربتي اين فرد را دستگير و در بازرسي از خودروي وي بيش از 13 کيلو 500 گرم ترياک کشف کردند.

متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

 

کشف ظروف عتيقه متعلق به دوران اشکانيان و ساسانيان در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 23 عدد ظروف سفالي متعلق به دوران اشکانيان و ساسانيان خبر داد.

“سرهنگ مرادي” در گفت و گو با خبرنگار هراز نیوز ،با اعلام اين خبر گفت: ماموران کلانتري 13 اين شهرستان در پي تحقيقات پليسي از فعاليت يک قاچاقچي ظروف عتيقه در اين شهرستان با خبر شدند .

سرهنگ مرادي خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگي مرجع قضائي متهم را در اقدامي غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي 23 قطعه ظروف و اشياء عتيقه کشف کردند .

فرمانده انتظامي بهشهر ، تصريح کرد: با بررسي هاي صورت گرفته و نظر کارشناسان اداره ميراث فرهنگي قدمت اين اشياء کشف شده مربوط به دوران اشکانيان و ساسانيان اعلام شده است .

سرهنگ مرادي در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از دستگيري به مرجع قضائي معرفي شد و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *