حسین بابایی رئیس دفتر حوزه ریاست قوه‌قضائیه در آیین یادمان شهدای منطقه گزناسرا در روستای نوجمه گفت : کسانیکه امروز در این مراسم شرکت کرده اند  فقط برای شهدا آمده اند .

این مسوول با اشاره به عظمت و قداست شهادت  دربین انواع مرگ های دیگر گفت : شهادت دو رکن و عنصراساسی دارد که یکی این است که شهدا با آگاهی ، اختیار و علم در این مسیر گام برداشتند و عنصر دوم فی سبیل الله بودن است که در هیچ مرگ دیگری ساری و جاری نیست.

بابایی با بیان اینکه شهید به ظاهر می سوزد ولی نورمی بخشد تصریح کرد : شهید مثل شمع میسوزد ولی فضارا نورانی می کند و شهدای عزیز هم راه رو خوب بلد بودند و هم راهنما هستند .

وی با اشاره به انواع مرگ ها و برتری شهادت نسبت به سایر مرگ ها و نا آگاهی انسان به زمان مرگش، گفت : اینکه انسان میداند زمان مرگش کی هست نعمت است و یکی از دلایلی که ما نمی دانیم زمان مرگ مان چه وقتی است برای این است که اگر انسانها بداند کی زمان مرگشان فرامیرسد دیگر دست به هیچ اقدامی نمی زد این همه اختراع واکتشاف نداشتیم.

این مسوول دربخش دیگری از سخنانش درباره تهدیدات انقلاب اسلامی گفت :دشمن دیگر دنبال جنگ مستقیم مسلحانه با ما نیست.

رئیس دفتر حوزه ریاست قوه‌قضائیه  با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس ما را به خوبی آزموده است  تصریح کرد : در دفاع مقدس از سراسر دنیا کمک گرفتند بسیاری از کشور های دنیا مارا به رسمیت نشناخته بودند ولی نتوانستند پیروز شوند .

وی گفت : در سوریه، لبنان، عراق، یمن و کشورهایی دیگری که در  صف مقدم  مقاومت هستند  از ایران و انقلاب اسلامی  درس آموخته اند و باتمام وجود به رهبر انقلاب دلبسته اند.

بابایی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف باور ها و تقویت سکولاریسم است تصریح کرد :  طرد الگو و اسوه های دینی و علمی و اینکه فرهنگ خود را کم دانستن و گسترش روحیه یاس ناامیدی از برنامه های دشمن برای تضعیف انقلاب است .

این مسوول دوستی و معاشرت های خارج از مدار از طریق فضای مجازی را از آفات های امروز دانست و اظهار کرد :درغرب فامیل های  نزدیک کاری باهم ندارند به همین خاطر هم تضعیف کانون گرم خانواده از طریق شکاف نسلی در دستور کار قرار داده اند .

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام به ترویج و حمایت از آزادی غیر معقول،انکار پیشرفت ها و توانمندی ها و ترویج مفاسد اخلاقی در اجتماع به روشهای مختلف تصریح کرد : بهترین جنگ از نظر دشمن امروز همین روشهاست و آنها  دنبال این هستند نام و یاد شهید در این کشور فراموش بشود.

بابایی تصریح کرد : این شهدای عزیز که بدون هیچ چشم داشت رفتند مطمئنا یادشان فراموش نخواهد شد .

سردار حاج احمد کوهستانی قبل از سخنرانی حجت الاسلام حسین بابایی در جایگاه حاضر شد و برگزاری این مراسم راناشی  تلاش چند ماهه دانست و از ستاد یادواره شهدا تشکر کرد .

وی با بیان سلام و خداقوت و پیام سردار علیجان میرشکار از سوریه از حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم تشکر کرد .

کوهستانی همچنین با ابراز گلایه از بسته شدن مسیر گزناسرا به خوشواش از تلاش دادستان آمل برای بازگشایی این مسیر تقدیر کرد .

IMG_3094 IMG_3103 IMG_3105 IMG_3106 IMG_3107 IMG_3110 IMG_3112 IMG_3113 IMG_3131 IMG_3142 IMG_3160 IMG_3166

 

IMG_3185

 

IMG_3086

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *