شمار ثبت‌نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بهشهر به 11 نفر رسید.

امروز در چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس در حوزه شرق مازندران، 4 کاندیدا در فرمانداری بهشهر حاضر شدند و ثبت نام کردند.

ایوب برزگرنژاد که فوق تخصص اورولوژی، اهل شهرستان نکا و ساکن بهشهر است و در کارنامه خود معاونت درمان علوم پزشکی مازندران، مسئول ایثارگران و مشاور رئیس این دانشگاه را دارد و همچنین در انتخابات دوره هفتم و هشتم مجلس در حوزه شرق مازندران شرکت کرد ظهر امروز به عنوان کاندیدای اصلاح طلب در فرمانداری بهشهر حاضر شد و ثبت نام کرد.

سپس کرم سینا اهل شهرستان نکا دارای مدرک دکترای اقتصاد در زمینه خط مشی گذاری و تصمیم گیری عمومی که مشاور اقتصادی استاندار مازندران در بخش اشتغال و کارآفرینی و عضو ریاست شورای اسلامی شهر نکا در دوره اول را در کارنامه خود دارد امروز در فرمانداری بهشهر ثبت نام کرد و خود را اصول گرا با اندیشه ولایت مداری، قانون مداری و اخلاق مداری معرفی کرد.

سومین کاندیدایی که امروز برای ثبت نام نمایندگی شرق مازندران به فرمانداری بهشهر مراجعه کرد علی اصغر شفیعی خورشیدی با مدرک دکترای حقوق که از سال 1382 تا 1385 دادستان کرج بوده است، امروز در حوزه انتخابیه شرق مازندران ثبت نام و سپس در جمع خبرنگاران خود را اصول گرا معرفی کرد. شفیعی خورشیدی در انتخابات مجلس نهم نیز شرکت کرده بود.

در دقایق پایانی ثبت نام در چهارمین روز انسیه امیرخانلو متولد 1358 و اهل شهرستان گلوگاه در فرمانداری حاضر شد و به عنوان سومین کاندید زن در شرق مازندران ثبت نام کرد. امیرخانلو دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و سطح 2 تحصیلات حوزه است که خود را به عنوان فردی فرهنگی و مستقل؛ متعلق به هیچ گروه سیاسی نمی داند و برای اولین بار در انتخابات مجلس شرکت کرده است معرفی کرد.

تاکنون در طی 4 روز 11 کاندیدای مجلس در حوزه شرق مازندران ثبت نام کردند که 8 نفر مرد و 3 نفر زن هستند.

به گزارش ایسنا، کاندیداهای احتمالی که در 2 روز آینده جهت ثبت نام به حوزه انتخابیه شرق مازندران مراجعه خواهند کرد حجت الاسلام دکتر علی اصغر رحمانی خلیلی نماینده ادوار گذشته شرق مازندران در مجلس، ولی الله حسنی خورشیدی، احمدرضا قلی پور، دکتر وحید رحمانی خلیلی و سید احمد میری هستند.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *