قطع برق 3 میلیون شهروند آمریکایی/ ادامه “جنبش تسخیر” در زیر کولاک
ایالات متحده این روزها روزگار به شدت سختی را تجربه می کند از یک سو جنبش تسخیر همچنان در ایالتهای مختلف آن ادامه دارد و از سوی دیگر سردشدن ناگهانی هوا و بارش بی سابقه برف موجب شده تا دستکم سه میلیون و 200 هزار آمریکایی بدون برق به زندگی ادامه بدهند.
برق میلیونها آمریکایی از مریلند تا “ماین” به دلیل بارش سنگین برف قطع شده و نیروگاه ها و ادارات برق نیز اعلام کرده اند که ممکن است این قطعی برق تا چند روز ادامه داشته باشد.

بارش برف از ساعات ابتدایی روز شنبه در ایالت های شرقی آمریکا آغاز شده و اداره هواشناسی آمریکا اعلام کرده که در روزهای آینده یک توده هوای بارشی دیگر وارد منطقه شمال شرقی این کشور خواهد شد.

مقامات آمریکایی نیز هشدار داده اند که ادامه بارش برف ممکن است موجب قطع برق شهروندان بیشتری شود. در اغلب ایالتهایی که بارش برف در آنها گزارش شده شدت بارش به حدی بوده که موجب قطع درختان و سقوط آنها بر روی کابل های انتقال برق شده است.

در همین رابطه فاکس نیوز گزارش داد : میزان بار برف برای ماه اکتبر در آمریکا بی سابقه بوده و حرکت این توده بارشی به سمت شمال نگرانی های زیادی را در آمریکا موجب شده است. بر همین اساس گزارش شده که ماساچوست بدترین وضعیت را در میان مناطق مختلف آمریکا دارد و ارتفاع برف در “پلینفیلد” به 27 اینچ می رسد و در بقیه مناطق نیز حداقل بیش از 20 اینچ برف باریده است.

از سوی دیگر گزارش هایی درباره مرگ سه شهروند آمریکایی بر اثر سرما گزارش شده و در ایالت نیوجرسی نیز وضعیت فوق العاده اعلام شده است.

ا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *