به مناسبت هفته نیروی انتظامی نخستین نمایشگاه مجازی فرماندهی انتظامی مازندران در مرکز استان افتتاح شد.

فارس : این نمایشگاه ظهر امروز با هدف شناسایی، معرفی نوع جرم و جنایت در فضای مجازی به مدت یک هفته در مرکز مازندران گشایش یافت.
فرمانده انتظامی مازندران در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه فضای مجازی پلیس مازندران اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه آگاه کردن عامه مردم  و فعالان اجتماعی برای شناسایی و پرداختن به آسیب‌های مجازی است.
علیرضا مسکنی تصریح کرد: با توجه به اینکه گسترش فضای مجازی در کشور روز به روز در حال افزایش است لازم است که آحاد جامعه اطلاع مناسبی از وضعیت فضای مجازی کشور داشته باشند.
وی با اعلام اینکه این نمایشگاه با هدف آگاه سازی آحاد مردم در مورد جرم و جنایت راه‌های پیشگیری از جرم و  قوانین مورد نیاز در این بخش آخرین قوانین تصویب شده در مورد جرم و جنایت در فضای مجازی در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌گیرد، گفت: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای پلیس در مازندران در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
مسکنی ادامه داد: منویات رهبر معظم انقلاب و وصیت نامه شهیدان در فضای مجازی نیز در این نمایشگاه در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه در طی چند سال گذشته نمایشگاه پلیس به صورت سخت‌افزاری برپا می‌شد، ابراز داشت: با توجه به گسترش روز افزون علم و کاربرد بیشتر فضای مجازی در کشور رویکرد نیروی انتظامی نیز تغییر کرده است.
وی در ادامه به شعار امسال نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امسال نیروی انتظامی با شعار «سهم من در امنیت» قصد دارد تا از ظرفیت عامه مردم در ایجاد امنیت استفاده کند.
فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: پلیس فتا به عنوان پلیس جدیدی است که در کشور فعالیتش آغاز شد و در بسیاری از امور با ورود به موقع جرم و جنایت را کاهش داد.
این مسئول با اشاره به نقش تاثیرگذار معاونت اجتماعی در رویکرد مشارکتی و تعاملی با مردم، اذعان داشت: پلیس فتا نیز با رویکرد کاهش جرم و جنایت و پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی در حال فعالیت است و فعالیت این پلیس در استان‌های کشور نیز شروع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *