طی مراسمی و با حضورنماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ، فرماندار و مسئولین ادارات جایگاه CNG آمل افتتاح و مورد بهر ه برداری قرارگرفت  محمد رضا  مظلومی مدیر شرکت پخش فرآورد ه های نفتی منطقه ساری به اشاره به اینکه استان مازندران به جهت جاذبه های گردشگری که وجود دارد شاهد ورود مسافران در تمام فصل سال هستیم گفت رسالت ما تامین سوخت مردم است که باید تمام سعی و تلاش خودرا انجام بدهیم تا دچار مشکل نشوند وی افزود در مازندران 132 باب جایگاه در جایگاه‌های مدرن و یا داخل اتاقک‌هایی سوخت موردنیاز مردم را تامین می‌کنند.
مظلومی با اشاره به اینکه 10 جایگاه جدید سی‌ان‌جی تا دو ماه در مازندران به بهره‌برداری می‌‌رسد، افزود: چهار واحد از این در مرحله تست و راه‌اندازی قرار دارد.
که شش واحد دیگر نیز تا دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ ساری با بیان اینکه با وجود اینکه تمام فشارهای وارد شده بر شرکت نفت برای تامین قطعات این جایگاه‌ها راه‌اندازی می‌شوند، افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این جایگاه‌ها میزان حضور خودروها در جایگاه‌ها به حداقل زمان ممکن برسد.
وی با اعلام اینکه اینکه 10درصد جایگاه‌های استان مازندران در شهرستان آمل قرار دارد، تصریح کرد: آمل به دلیل قرار داشتن در ورودی مازندران دارای ترافیکی بیش از سایر شهرها است.
دکتر عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی
با اشاره به اینکه چندنرخی شدن بنزین پس از این طرح موجب گرایش مردم به سمت سوخت جایگزین شده، گفت: افزایش تقاضا برای مصرف گاز در خودروها عرضه این محصول را با چالش مواجه کرده است. که روزانه شاهد صف های طویلی هستیم که ساعتها در صف ایستادند وی افزود
مقرر شد توان سوخت‌رسانی کمپرسورهای فعلی مازندران به سه تا چهار برابر میزان فعلی افزایش یابد.
یوسفیان گفت  جایگاهی که امروز به بهر‌ه‌برداری رسیده است از جمله جایگاه‌هایی است که با توان چهار برابری به اندازه توان چهار جایگاه سوخت ارائه خدمات خواهد کرد.
یدالله اکبرزاده فرماندار آمل در این مراسم با اشاره به اینکه سالانه 10 تا 13 میلیون نفر مسافر از ورودی هراز به استان مازندران وارد می‌شوند، گفت: افزایش ظرفیت‌های جایگاه‌های آمل از مهم‌ترین نیازهای این منطقه است.
فرماندار آمل  با بیان اینکه 10 جایگاه تک و دو منظوره در آمل وجود دارد، افزود : در حال پیگیری برای احداث پنج جایگاه تک منظوره دیگر در این شهرستان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه روان‌سازی ارائه خدمات به مردم در دستور کار دولت قرار دارد، اذعان داشت: این خدمات باید با تمام توان در اختیار مردم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *