هرازنیوز :مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، از فناوري ، نوآوري و كارآفريني بعنوان اركان اصلي توسعه صنعت ياد كرد .
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، ابراهيم گوهردهي در بازديد از شهرك صنعتي بندپي بابل اظهار داشت : موفقيت بكارگيري دانش مديريت در هر جامعه مستلزم نوآوري و خلاقيت است و كارآفريني در مراكز توليدي ، لازمه رشد اقتصادي و توسعه صنعتي مي باشد  .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران با اعلام اينكه تفكر بالا و قدرت خلاقيت و نوآوري جوانان اين مرز و بوم در جهت آباداني و بهسازي كشور ، بسيار مؤثر خواهد بود بيان داشت : از مهمترين آثار توسعه ، ايجاد كارآفريني ، پيدايش نوآوري ، ارتقاء فناوري ، افزايش اشتغال و توزيع مناسب درآمد در سطح جامعه است كه وجود همه اين عوامل ، منجر به افزايش ثروت ملي در كشور مي شود   .
گوهردهي گفت : سـرمايه گذاران جواني كه در شهركهـا و نواحي صنعتي استـان اقدام به سرمايه گذاري كرده اند ، با دانش فني و كسب تجـارب مورد نيـاز و پتانسيـل ها و ظرفيت هاي لازم ، بايستي خلاقيت و نوآوري را به صحنه توليد و صنعت وارد كنند تا بتوانند نتيجه هاي خوبي بدست آورند  .
وي افزود : خلاقيت و نوآوري در تنوع توليد محصولات ، با كيفيت بيشتر و افزايش ضريب در بازار تقاضا ، نقش مؤثري دارند و كارآفرينان با توجه به ضرورت اجراي اين موارد ، ميتوانند با اطمينان خاطر ، به آينده اي روشن و موفق بينديشند  .
لازم بتوضيح است ، گوهردهي بهمراه مديران و كارشناسان شركت شهركهاي صنعتي ، با حضور در شهرك صنعتي بندپي بابل ، از پروژه هاي در حال اجرا در اين شهرك صنعتي بازديد كرد و مدير اجرايي شهرك نيز پيرامون چگونگي انجام پروژه ها ، توضيحات لازم را به اطلاع حاضرين رساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *