بسم‌الله الرحمن الرحیم
بیانیه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل بمناسبت روز جهانی کارگر
«اگر دست‌های کارگر، مغز‌های کارگر، انسان‌های کارآفرین و نیروی انسانی ماهر در یک جامعه‌ای گرامی داشته شود آن جامعه پیشرفت خواهد کرد». مقام معظم رهبری مد ظله العالی

سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان به خصوص شهدای کارگر که جان شیرین خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند تا امروز ایران اسلامی سرفراز و استوار در مسیر پیشرفت باشد. گرامیداشت کارگر و قداست کار از سنت‌های انبیا الهی است.

قشر کارگر همانگونه که در دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی ایفا نمودند در حال حاضر نیز یکی از صفوف مقدم تلاش وسازندگی عمومی کشور و ملت برای ساختن فرداست.

امروز و در جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن، راه پیروزی و غلبه تنها تفکر جهادی کارگران و کارفرمایان است.

در سالی که توسط رهبر عزیزمان به جهش تولید، با مشارکت مردم نامگذاری گردید، کارگران و کارفرمایان عزیز با توکل بر خدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر و با تحرک و عزم راسخ، منویات، ولی امر مسلمین جهان را به معنای واقعی کلمه دریافت، پیاده‌سازی و اجرا خواهند کرد.

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل به تمام کارگران و کارفرمایان مراتب تبریک وتهنیت خود را اعلام میدارد جهانی می‌دارد که با امید به آینده تمام تلاش خود را در راستای رونق تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین مصروف داریم و تا پیروزی در این جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن لحظه‌ای آرام ننشینیم.
شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *