عملیات اجرایی پروژه های شهری آمل با اعتبار هزار و سیصد میلیارد ریالی آغاز شد

به گزارش هراز نیوز : کلنگ پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر آمل  با تخریب ساختمان شماره 4 شهرداری و آغازعملیات اجرایی زیباسازی میدان هزارسنگر در سالروز میلاد حضرت علی(ع) و حماسه اسلامی و ملی 6 بهمن آمل با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار ، جمعی از مسئولین دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان ، خانواده های معظم شهدا واعضای ستاد گرامیداشت حماسه 6 بهمن آمل روز پنجشنبه 5 بهمن 1402 به زمین زده شد.

احمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر و گرامیداشت حماسه 6 بهمن آمل ، گفت: پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی ، پروژه ماندگاری در آمل خواهد شد که میتواند چهره شهر را تغییر دهد و در دراز مدت در جذب توریست و گردش اقتصادی تاثیر بسزایی بگذارد.

رئیس شورای اسلامی شهر به اجرا این پروژه توسط سرمایه گذار بومی اشاره کرد و افزود : اطلس سرمایه گذاری شهر آمل در دست تدوین است که با تصویب آن بسیاری از پروژه های عمرانی و ترافیکی را می توان با مشارکت سرمایه گذار اجرایی کرد .

در ادامه علی داودی شهردار آمل ضمن اشاره به خاص بودن پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی بیان کرد: از نظر وسعت اجرای پروژه های پیاده راه سازی ، این پروژه در استان بی نظیر و در کشور کم نظیر است .

شهردار آمل از مشکلات و حواشی اجرای پروژه های بزرگ گفت و افزود: اجرای پروژهای بزرگ حمایت و همدلی مدیریت شهری ، مسئولین شهرستان ، مردم و اصحاب رسانه را می طلبد .

علی داودی با بیان اینکه طبق مکاتبات شرکت سازنده پل معلق ، این پل از نظر ایمنی دیگر قابلیت تردد خودرو را ندارد خاطر نشان کرد : در فاز اول این پروژه محوطه داخلی شهرداری و در فاز دوم از دبیرستان امام تا پل معلق و حد فاصل پل دوازده چشمه تا میدان مدافعان حرم پیاده راه سازی خواهد شد و همچنین بازسازی و زیباسازی پل دوازده چشمه و پل معلق که از نماد های آمل هستند در دستور کار قرار خواهد گرفت .

همچنین ، پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی 15 هزار مترمربع شامل اجرای سنگ فرش ، جداره سازی عمارت و ساختمان اداری شهرداری ، نصب المان و نصب سردیس مشاهیر و مفاخر و احداث 34 غرفه تجاری است که با مشارکت سرمایه گذار به ارزش  970 میلیارد ریال انجام خواهد شد .

گفتنی است ، مدت زمان اجرای پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی 12 ماه و پروژه زیباسازی میدان هزار سنگر 18 ماه می باشد .

گزارش و عکس : حسن جوان.

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش و عکس : حسن جوان.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *