تلویزیون انتخابات؛ هشتم بهمن ماه در مازندران راه اندازی می شود

تلویزیون انتخابات؛ هشتم بهمن ماه در مازندران راه اندازی می شود

هرازنیوز: قاسم‌ عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری در جلسه هماهنگی و راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی از راه‌اندازی این شبکه های تلویزیونی انتخابات استان خبر داد و افزود: این کانال‌ها ویژه انتخابات، روز ۸ بهمن در مازندران راه‌اندازی می‌شود. ‎

 

قاسم‌ عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان، در جلسه هماهنگی و راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی از راه‌اندازی این شبکه های تلویزیونی انتخابات استان خبر داد و افزود: این کانال‌ها ویژه انتخابات، روز ۸ بهمن در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این بهترین فرصت برای تبیین عملکرد نظام و دولت است و باید تمامی ظرفیت شهرستان ها پای کار بیایند. فرمانداران جلسات منظمی را ترتیب دهند، تا صدا و سیما هیچ دغدغه و مانعی جز پخش برنامه ها نداشته باشد.

عزیززاده گرجی گفت: با این اقدام به دنبال ایجاد فرصتی برابر، برای تمامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در عرصه تبلیغات انتخاباتی هستیم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: این کانال‌ها در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدها را برعهده دارند تا از طریق رسانه ملی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم حوزه انتخابیه بیان کنند.

وی افزود: این کانال‌ها، تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها،به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازند و در مدت زمان تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان، بیان کرد: هر حوزه انتخابیه و کانال تلویزیونی که موفق بود، فرمانداران و نماینده تبلیغات و نماینده صدا و سیمای آن حوزه مورد تکریم قرار می گیرد.

وی با اشاره به این نکته که روح حاکم بر همه ی این ها تحقق امر مشارکت باشد،ادامه داد: با امیدآفرینی و جذابیت های هنری و… می توان برنامه های خوبی ساخت و چه بسا اگر خوب و درست از این ظرفیت استفاده شود، در طول سال می توانیم از آن بهره ببریم.

عزیز زاده گرجی همچنین به راه‌اندازی هیات استانی بررسی تبلیغات مازندران اشاره کرد و افزود: ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی نامزدها، ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و تضمین بهره‌مندی یکسان از امکانات دولتی از اهداف این هیات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *