دعوت آیت الله العظمی جوادی آملی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین

هرازنیوز:  آیت الله العظمی جوادی آملی در پایان جلسه درس خارج فقه امروز خود با اشاره به برگزاری اجتماع حوزویان، همگان را به حضور در این اجتماعات در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت نمودند.

آیت الله العظمی جوادی آملی اظهار داشتند:

«نكته مهمي كه يادمان نرود، دعاهایی که انسان در سحر می خواند یا در نماز می خواند، آنها سر جای خود محفوظ است ولی به دعاهای جمعی باید بها داد.
اگر عزيزان ما امروز در مدرسه فيضيه يا جاي ديگر جمع می شوند براي حمایت از «طوفان الاقصی» فلسطين، اين یک كار رسمي است. حالا ما در سحرها دعا کردیم یا در نماز دعا کردیم، آنها سر جای خود محفوظ است، آنها بیننا و بین الله است اما وقتی فرمود: « وَلْیُرَ عَلَیْکَ اَثَرُ النعمة»، در اجتماعات شرکت کنید، حضور جمعی داشته باشید، سعی کنید عظمت خود را نشان دهید، از مظلومين دفاع كنيد، از مظلومین حمایت کنید، اینها هم باید سر جای خود محفوظ باشد.
غرض این است که دعای سحر خیلی اثر دارد، دعای نماز خیلی اثر دارد، ما هم الحمدلله این کارها را می کنیم اما حضور در جمع اثر دیگری دارد. حالا ان شاء الله بعد از درس در اجتماع شرکت کنید.
حالا ان شاء الله با دعا و اخلاص در مراسم شرکت کنید و نصرت همه عزیزان خصوصا این محرومان فلسطین را از خداوند مسئلت کنید.»

 

لازم به ذکر است اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین امروز سه شنبه ۱۸ مهر در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *