استاندار مازندران : یادشهدا از تهاجم دشمن جلوگیری می کند

استاندار مازندران، با بیان این که برگزاری یادواره شهدا، رزمایش بزرگ انسانی و عامل اتحاد تمام شیعیان عالم و امت اسلامی است، گفت: دستاوردهای والای دفاع مقدس در جامعه تبیین شود. ‎

هرازنیوز ، سیدمحمود حسینی پور در یادواره شهدای روستای محمدآباد بهشهر، افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای زنده نگاه داشتن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، برگزاری همین یادواره شهداست.

وی بر لزوم تبیبن دستاوردهای والای دفاع مقدس در جامعه و همچنین بهره گیری از سیره و منش شهدای جنگ تحمیلی تاکید کرد و اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه عامل مهمی برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است.

مقام عالی دولت در مازندران با عنوان اینکه برگزاری یادواره شهدا انسجام تمام مسلمانان و شیعیان عالم را در پی دارد، گفت: در تمام کشورهای منطقه مقاومت، یادواره شهدا برگزار می شود و دشمن نیز از همین مانور بزرگ انسانی و اتحاد مسلمانان در هراس است.

حسینی پور با بیان اینکه مازندران در برگزاری یادواره شهدا در سطح کشور زبانزد است، تصریح کرد: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا، عامل بزرگی برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی گفت: هر چقدر بتوانیم یاد شهدا را در جامعه زنده نگاه داریم، به همان میزان نیز از تهاجم فرهنگی دشمنان جلوگیری و آن را کنترل کرده ایم.

استاندار مازندران با اهمیت توصیف کردن برگزاری یادواره شهدا برای مردم مازندران گفت که پاسداشت یاد شهدا آنقدر برای مردم اهمیت دارد که با نیت وارد این یادواره ها می شوند و حاجت نیز می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *