هراز نیوز :فائقه آتشين يا همان گوگوش خواننده كهنسال زن ايراني اين روزها يكي از مهمترين برنامه هاي سال هاي كهنسالي اش حضور در كلينيك هاي زيبايي شده تا پوست چروكيده خود را زير انواع و اقسام عمل هاي زيبايي پنهان كند.

 

؛ فائقه آتشين بر اساس اسناد موجود در ثبت احوال ايران كه محل بحث و بررسي بيشتري دارد و در اين گزارش به آن خواهيم پرداخت در هجدهم بهمن ماه 1329 به دنيا آمد و هنگامي كه دو سال داشت مادر خود را از دست داد تا دايه ارمني او نام گوگوش را برايش انتخاب كند.

خوانندگي در فيلم ها و كاباره هاي تهران
گوگوش از همان زمان كودكي خوانندگي و بازيگري را همراه با پدرش آغاز كرد و وارد عرصه به اصطلاح كاباره اي دوران شاهنشاهي شد.

فعاليت در كاباره ها و آشنايي با محمود قرباني
رقاصه گردي هاي گوگوش در كاباره هاي تهران و حضور در فيلم هاي نازل و مبتذل از گوگوش چهره اي در همين تيپ درست كرده بود تا اين كه با محمود قرباني كاباره دار تهراني آشنا شد و با او ازدواج كرد.حاصل ازدواج اول گوگوش به دنيا آمدن يك پسر به نام كامبيز بود كه در بيست و سوم آذر ماه سال 1347 به دنيا آمد.سال هاي زندگي خواننده كاباره اي با قرباني زمان زيادي دوام نياورد و گوگوش در سال 1354 و پس از آشنايي و همكاري با بهروز وثوقي از قرباني طلاق گرفت و با بهروز وثوقي زندگي مي كرد.

بهروز وثوقي هم گوگوش را نخواست
زندگي با زني كه بيشتر ساعات عمرش در كاباره ها و فيلم هاي نازل مي گذراند عرصه زندگي با گوگوش را بر بهروز وثوقي هم تنگ كرد تا مدت زمان زندگي اين دو به عدد يك سال برسد و در سال 55 بهروز وثوقي گوگوش را در كاباره هاي تهران به حال خود واگذارد.البته زندگي با برخي خوانندگان لس آنجلسي در طول مدت كوتاه 55 تا 57 دائما بر سر زبان ها بود.

ازدواجي كه اطلاعاتش در هيچ سايتي نيست اما در شناسنامه گوگوش ثبت شده است
مطابق وبگردي هاي خبرنگار باشگاه خبرنگاران در سايت هاي متعدد از جمله صفحه ويكي پديا ، گوگوش بعد از طلاق و متاركه با بهروز وثوقي با مسعود كيميايي ازدواج كرده اما اسناد موجود در اين خبر نشان مي دهد فائقه آتشين در تاريخ نهم مهر ماه سال 1359 با فردي به نام همايون مصداقي ازدواج كرده است ، ازدواجي كه در هيچ سايتي اطلاعاتي از آن نيست و حرفي از آن به ميان نمي آيد.

سريال طلاق ها و ازدواج هاي مجدد گوگوش همچنان ادامه دار است
زندگي مشترك گويي براي خواننده سابق كاباره اي سلطنتي معنا ندارد.گوگوش از همايون مصداقي هم جدا مي شود و اين بار با يك كارگردان ايراني زندگي مشترك خود را آغاز مي كند.مسعود كيميايي آخرين صيد در تور اين خواننده بد سابقه نبود.

فرار گوگوش به لس آنجلس
خواننده مبتذل راهي آمريكا مي شود.ابهامات فراوان زندگي خصوصي گوگوش در ايران و حرف و حديث هاي اطراف او فضايي دور از انتظار براي او رقم زده بود تا ورودش به آمريكا با عقده گشايي هاي سياسي و اجتماعي همراه باشد.

گوگوش اينبار در دامن گروه هاي اپوزيسيون
فرار گوگوش به آمريكا و فضاي لس آنجلسي او را وارد فعاليت هاي جديد كرد تا ورودش به آمريكا سر آغازي باشد براي عقده گشايي هاي سياسي گوگوش.(باشگاه خبرنگاران اطلاعات موثقي از زندگي پشت پرده سياسي و خصوصي گوگوش در آمريكا دارد كه در اين خبر مجال پرداختن به انها نيست و در وقت مقتضي اسناد و مدارك آن را هم منتشر خواهد كرد)

سن واقعي خواننده كهنسال محل شك و شبهه هاي بسيار
يكي از پر ابهام ترين نقاط زندگي گوگوش زمان تولد اوست.بر اساس سند موجود در خبر، شناسنامه كوچك شده فائقه آتشين حكايت از آن دارد كه گوگوش متولد هجدهم بهمن ماه 1329 در تهران است.اطلاعات ثبت شده در شناسنامه فعلي گوگوش نشان مي دهد كامبيز پسر گوگوش و محمود قرباني كاباره دار معروف تهران در سال 1347 به دنيا آمده است ، با اين حساب حد اقل گوگوش هنگامي كه 17 سال بيشتر نداشته ازدواج كرده و باردار شده است كه بر اساس سند در اختيار باشگاه خبرنگاران اطلاعات موجود در شناسنامه گوگوش جعلي است.
در سند موجود نزد باشگاه خبرنگاران كه منتشر خواهد شد تاريخ تولد فائقه آتشين سال 1323 درج شده و اين به اين معني است كه گوگوش در حال حاضر 68 سال دارد نه 62 سال.
البته شايعات ديگري هم در خصوص تاريخ تولد او در سال 1319 مطرح است كه با توجه به سند باشگاه خبرنگاران همان سال تولد 1323 صحيح است.

يكي از نزديكان گوگوش : سن بالا و توهم خود زشت پنداري بلاي جان گوگوش شده است
سن بالاي گوگوش و ظهور چين و چروك روي پوست صورت اين زن كهنسال او را مجبور به انجام عمل هاي متعدد زيبايي روي صورتش كرد تا حدي كه يكي از نزديكان گوگوش پس از آخرين عمل جراحي او گفته است : “توهم خود زشت پنداري كه با بالا رفتن سن گوگوش به او غلبه كرده و انجام عمل هاي متعدد زيبايي كه به خاطر كهولت سن او مي باشد سرانجام بلاي جانش خواهد شد”.

پيرزن صاحب ركورد در عمل هاي جراحي زيبايي همچنان قرباني مي گيرد
ورود به آمريكا براي ادامه فعاليت هاي خانم آتشين حاشيه هاي بسياري را براي نزديكان او به همراه داشت.ابتدا او زندگي خانوادگي (مهرداد_آ) آهنگ ساز و خواننده لس آنجلسي را به هم ريخت و بعد شايعات ازدواج او با فردي به نام بابك سعيدي مطرح شد تا دست آخر و بعد از برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش اينبار نام هومن خلعتبري مطرح شود.
پيرزن خواننده در خصوص ازدواج چند باره اش مي گويد : من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد.

كليه اطلاعات مطرح شده كه دنباله بسيار جالبي خواهد داشت توسط يكي از نزديكترين افراد به اين خواننده ارائه شده است كه نام وي محفوظ خواهد بود تا اينكه خود اجازه انتشار نامش را بدهد./ وبگردي باشگاه خبرنگاران

2 thoughts on “پشت پرده هايي از فائقه آتشین “گوگوش” + سند”
  1. جناب آقای شهردار حرف دل :

    این حرف ها هم پیشنهاداست وهم انتقاد وهم راه کار،اگر ناراحت نمی شوید حضرتعالی وپرسنل شهرداری…….

    ۱-آقای شهردار علت عدم نرفتن شما به مساجد محلات و عدم رسیدگی به مشکلات وآشنایی بهتر با محلات و گوش کردن به حرف های مردم محله مناطق مختلف به چه دلیل انجام نمی شود؟؟ اقای شهردار بیاید در مساجد محلات جلسه بگذارد وبه همراه بعضی از بخشها شهرداری که مردم بیشتر رفت وآمد دارند و هم گزارش کار بدهد وهم صحبت های مردم را بشنوید از بعضی مسائل اداری و مالی و عمرانی و پاس اداری برای ساخت و ساز شهرداری که حضرتعالی پشت در های بسته نمی شنوید گوش کنید به حرف های مردم ؟؟چرا……….

    ۲-آقای شهردار :این شهر از چند خیابان اصلی و کمربندی ورودی و خروجی تقسیم شده؟؟؟چندعالم مطرح دارد؟؟ چرا نمادی وصحبت های عالمان شهرمان که در کشور حرف برای گفتن دارند نمادی دیده نمی شود !!! راستی نماد علامه میرزا هاشم آملی را دیدید؟؟

    ۳-مگر می شود میدان ۱۷ شهریور بدون هیچ گونه نماد فرهنگی و مقاومتی باشد؟؟اقای شهردار به نظر شما چیست؟؟

    ۳- عکس شهید منفرد نیاکی که از فرماندهان پرتوان مطرح کشور بوده، در اول ورودی به خیابان هراز روبه روی استخر نجم نصب بوده وبعد از مدتی به دلیل کنده کاری بابت پل زیر گذر که به جای هم نرسیده بوده این عکس هم از آن مکان گرفته شد واز مسیر ورودی خذف شد وبعد از انجام پروژه هنوز وصل نشده. اقای شهردارچرا!!اگر اصفهانی ها بودند عکس و نماد شهید منفرد نیاکی را کجا نصب می کردند!!!اگر تهرانی ها بودندعکس ونماد حشمت طاهری ها را کجا…………

    ۳-آقای شهردار فکر می کنید چرا ترافیک جلو مدرسه طالقای ادامه دار شده وکاری انجام نمی شود! فکر نمی کنید نیار به پل هوایی با پله برقی باشد؟؟؟کمی به پل های هوای بدون پله برقی که در سطح شهر شرکت کاله زده دقت کنید وببیند روز چند نفر از آن رد می شود ۵ الی۱۰نفر و شد یک پروژه تبلیغاتی برای بخش خصوصی بدون عابر پیاده ،فرهنگ استفاده از پل هوایی است ولی پله برقی نیست اقای شهردار پل هوایی به همراه پله برقی خیلی از این مشکلات را حل می کند.

    ۳-این خیابان امام خمینی در سال ۸۹ توسط شهرداری سنگ فرش شد ومردم وکسبه محل خیلی خوشحال از کار عمرانی شهرداری ، وگفتند خدا پدرش را رحمت کند باعث وبانی کار را – بعد از گذشت یکسال اقای شهردار از این اقدام و تصمیم بجا در کل پیاده رو شهرستان وسنگ فرش این خیابانها را تعویض و نوسازی نماید که اقدامی بسیار مناسب بود چرا که در طول سالیان دراز سنگ فرش قبلی تقریبا از بین رفته بود.

    اکنون عملیات سنگ فرش جدید طی سال اخیر با سرعت مناسب و به جدیت توسط بخش خصوصی طرح در حال انجام و پیگیری است ودر بعضی خیابان ها به اتمام سیده و با وجودمشکلات در مسیر انصافا توقفی در کار نبوده است که واقعا تحسین بر انگیز است و امید می رود سایر پروژه های شهری نیز چنین با پشتکار احداث گردند .

    اما نحوه باز سازی مسیر جای تامل دارد چرا که امر باز سازی و سنگ فرش نمودن مسیرهای تاریخی در کشورهای پیشرفته چنان با سلیقه و با ابزار آلات و المانهای مناسب انجام می گیرد که کاملا با بافت تاریخی منطقه هم خوانی داشته باشد.

    بنابراین پیشنهاد می شود موارد زیر در باز سازی بافت این عابر گذر پر تردد و مهم شهر رعایت گردد تا موجب زیبایی وصف ناپذیر این خیابان سنگ فرش با حفظ بافت سنتی آن گردد :
    1-نصب چندین المان و مجسمه بزرگ در طول مسیر از اتفاقات گذشته شهر
    با توجه به مطرح بودن این خیابان در بین مردم و ورودی به شهرو خروج به تهران می باشد ساماندهی پیاده رو و زدن سنگ فرش به عنوان قسمتی از جاده کار بسیار جالب بوده لذا جدای از این کار نیاز به ساخت چندین المان فرهنگی ومقاومت و تاریخی و چندین مجسمه در نقاط این مسیر یک ضرورت می تواند باشد .لذا پیشنهاد می شود

    ۲-مسیر خیابان هراز از مسیر های بوده که در در گیری سال ۱۳۶۰ حرف های زیاد برای گفتن دارد از سنگر سازی مردم ،از یادمان برای شهدا که در این مسیر شهید شدند(نمونه این یادمان جلوی بانک ملی مرکزی نماد شهید امان الله قدیر ) و همین مسیر که همه روز غروب مردم برای پیاده روی به آن مراجع می کنند. حتی دریغ از یک اب سرد کن؟مابقی بماند؟

    ۳-خرابی وکنده شدن سنگ فرش در بعضی از مسیر وگلایه کسبه ومردم در روز بارانی که باعث نارضایتی شده برای چیست ؟؟شاید عدم نظارت بر بخش خصوصی باشد؟؟

    حرف آخر :می شود با بودجه فرهنگی شهرداری خیلی کارها کرد……

    آقای شهردار منتظر حرف های بعدی باشیداگر ناراحت……

    http://shahidmahalle.blogfa.com/

  2. متن های این صفحه به غایت مزخرف بود.
    گوگوش واقعا هنرمنده و خیلی شادم که تا این حد دارید میسوزید ….
    به سوختنتون ادامه بدید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *